Kan jouw bedrijf wel een poetsbeurt gebruiken? SMB 2000 en soortgelijke schoonmaak experts uit de regio hebben veel verstand van zakelijke schoonmaak. Hoe werkt het? Laat weten welke ruimtes je het liefst wil laten schoonmaken en hoeveel vierkante meter het oppervlak is. Hierna vul je in, in welke frequentie je het bedrijf wil laten schoonmaken.

Het voordeel van een schoonmaakbedrijf

Er zitten vele voordelen aan het outsourcen van de schoonmaak:

  • meer focus op de groei van jouw onderneming
  • schone uitstraling
  • goede eerste indruk op klanten
  • kleinere kans op ziekteverzuim

Onze professionals hebben jarenlange expertise. Het effect is dan ook vaak heel goed. Ze weten vuil en viezigheid weg te halen op locaties waar jij persoonlijk niet aan heb gedacht.

Meer weten over SMB 2000

Op zoek naar bedrijfsinformatie over dit bedrijf? Op deze website vind je alle info die bekend is.

Je kan SMB 2000 vinden in het officiële systeem van de KVK. Iedere NLse onderneming moet ingeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel. Je kan deze onderneming vinden onder het Kamer van Koophandel nummer 61717452. Zij zijn begonnen in 02-01-1991 en bevinden zich in Amersfoort. In het geval er een online site bekend is en een telefonisch nummer dan tonen we dat ook op deze pagina. Zo heb je alle info op 1 locatie

Werkzaamheden

Heb je behoefte aan algemene schoonmaak van de kantoorruimtes? Vind je het vooral belangrijk dat de vloer schoon is?

Voor elke klus hebben wij het perfecte schoonmaakbedrijf. Denk onder meer aan de volgende schoonmaak klussen:

  • trappenhuizen
  • gevelreiniging
  • dieptereiniging
  • glasbewassing
  • sanitair reiniging
  • vloeren schoonmaken

Keuze maken

Op welke wijze kies je de goede partner? Er zijn meerdere eigenschappen waar je naar kijkt. Over het algemeen kijk je naar het tarief, bereidheid en de vestigingsplaats. SMB 2000 is opgericht in Amersfoort.

Een aspect van de kosten is de reisvergoeding. Een pluspunt van een schoonmaakpartner uit de regio is dat je minder geld kwijt bent. Daarnaast wil je vooral het beste resultaat. Kies dan ook niet altijd voor het goedkoopste bedrijf, maar bedenk ook of de partner met je meedenkt.