error warning success close check arrow-right arrow-left menu star star plus minus right phone

Geheel gratis & vrijblijvend

Tevreden zakelijke gebruikers

Arboned KLM Basic Fit Loods 5 PostNL Rabobank

Wat onze klanten zeggen

4 sterren gemiddeld uit 6 reviews over
Offerte.nl

Voor het uitbesteden van de helpdesk had ik offertes nodig van call centers

Ik heb via jullie 3 offertes ontvangen!

Voor ons bedrijf (bedrijfskleding, met name horeca) zijn wij opzoek naar een callcenter die leads voor ons genereert.

1e lijn klantenservice betreffende een nieuw startende webshop, direct werd ik gebeld door verschillende callcenters

Het is heel erg prettig dat je verschillende callcenters kunt vergelijken via deze site. Wij zochten een professioneel callcenter bedrijf en die hebben we inmiddels gevonden.

Wij zijn een dierenambulance en wij zoeken een achterwacht die in het weekend telefoontjes kan opvangen

Callcenter FAQ

Ben je op zoek naar een callcenter?

Op Offerte.nl vind je de beste callcenters tegen een schappelijke prijs. Geef je wensen aan op het aanvraagformulier en je krijgt offertes toegestuurd van professionele callcenters uit de regio. Door te vergelijken bespaar je tot 40% op de kosten. Geef het een kans en laat je bedrijf groeien! Een callcenter is een onmisbare schakel voor de meeste bedrijven. Of het nou gaat om een klantenservice of telefonische verkoop, een callcenter is een goede aanwinst voor elk bedrijf. Aanvragen is gratis en vrijblijvend!

Wat is de betekenis callcenter?

Een callcenter is een bedrijf (of onderdeel daarvan) die al het telefoonverkeer afhandelt. Meestal gebeurt dit op grote schaal. Er kunnen honderden tot duizenden mensen werken. Een werknemer wordt een “callcenter agent” genoemd. Het concept bestaat al tientallen jaren. Het is dus echt een “center for calls”.

Wat is het verschil tussen inbound en outbound bellen?

Callcenters houden zich bezig met de twee vormen van telefonisch contact: bellen en gebeld worden. De eerste vorm heet outbound en de tweede inbound. Outbound contact kan worden verdeeld over warm en koud bellen. Warm bellen betekent dat degene die gebeld wordt, eerder contact had opgenomen met het callcenter. Bij koud bellen wordt iemand gebeld die hier niet specifiek om gevraagd heeft. Waarschijnlijk werd u zelf ook wel eens koud gebeld door een medewerker van een callcenter. Zij kunnen hiermee aangesloten zijn bij een bedrijf of zelfstandig werken.

Hoe werkt telefonische helpdesk?

Inbound betekent dat er gebeld wordt naar het callcenter. Inbound bellen is vaak gericht op klantenservice – een helpdesk. Klanten kunnen hierheen bellen met vragen die vaak niet over de mail kunnen worden behandeld – bijvoorbeeld dringende of ingewikkelde vragen. Klanten kunnen hun probleem dan beter verwoorden. Bijna alle grote bedrijven hebben tegenwoordig een telefonische helpdesk. Tegenwoordig wordt deze vorm van klantenservice vaak geïntegreerd met systemen met klantgegevens en email.

Wat is telemarketing?

Een definitie van telemarketing is: het verkopen of aanprijzen van goederen, diensten of denkbeelden door direct contact te maken via een telefonisch gesprek. Ook wel telefonische acquisitie of telefonische verkoop genoemd. Telemarketing vindt niet alleen plaats van het bedrijf naar een consument, maar ook van het ene naar het andere bedrijf. Dit heet B2B-telemarketing (business to business).

Wat zijn de voordelen van telemarketing?

Grote voordelen van telemarketing zijn dat er direct contact met de klant is en de klant dus meer associatie krijgt met het bedrijf. Ook kan de klant makkelijk vragen stellen aan de callcenter medewerker, die gelijk worden beantwoord. Via de mail of een website kan dit niet echt. Vaak is er wel een pagina met veelgestelde vragen, maar de kans is groot dat de vraag van de klant hier niet bij staat.

Wat zijn de nadelen van telemarketing?

Nadelen van telemarketing zijn dat mensen snel moeten beslissen, ze ongelegen gebeld kunnen worden en dat de medewerkers lang niet altijd het fijne weten van hetgeen dat ze aanprijzen. Ook hebben telemarketeers een slechte reputatie, maar de methode werkt wel.

Hoe passen callcenters binnen de telemarketing?

Callcenters zijn de belangrijkste plekken voor telemarketing. Daar gebeurt het daadwerkelijke bellen en gebeld worden. Veel bedrijven hebben intern ook telemarketeers die acquireren. Dit gebeurt op een kleine schaal.

Welke technologieën gebruiken outbound callcenters?

De technologieën die hierbij worden gebruikt maken de telemarketing een stuk effectiever. Er zijn systemen die zelf mensen ‘bellen’; pas wanneer er wordt opgenomen wordt de gebelde daadwerkelijk verbonden met een callcenter agent. Dit zorgt ervoor dat het bellen veel soepeler verloopt. Hiervoor bestaan ook de scripts; dit zijn de standaard scripts die callcenter agenten moeten afgaan. Omdat deze scripts echter vaak onpersoonlijk zijn, geven de ervaren agents er een eigen draai aan om het verhaal overtuigender te laten klinken. Het script zorgt er vaak wel voor dat een agent niets vergeet of dingen verkeerd vertelt.

Wat is het Bel-me-niet register?

Sommige mensen stellen het niet op prijs om telefonisch benaderd te worden voor verkoopdoeleinden. Daarom is het Bel-me-niet register in het leven geroepen. Dit register bevat de gegevens van mensen die niet benaderd willen worden voor commerciële doeleinden. Hier moeten telemarketeers zich aan houden. Anders riskeren zij een hoge boete.

Dit is alleen mogelijk voor natuurlijke personen (consumenten, eenmanszaken, maatschappen en VOF’s). Rechtspersonen kunnen hier geen gebruik van maken. Er is geen officieel zakelijk Bel-me-niet register.

Word je nog gebeld en sta je al ingeschreven? Dat kan komen omdat:

  • je klant bent (geweest);
  • je aangaf gebeld te willen worden;
  • het puur om marktonderzoek gaat ;
  • het een goed doel betreft waar je een donatie aan hebt gedaan;
  • je minder dan zes weken in het Bel-me-niet register staat ingeschreven.

Wil je ook dan niet meer benaderd worden? Pas dan het recht van verzet toe door aan te geven dat je niet meer gebeld wil worden.


Rubrieken

Aangevraagd op 18-10-2018 door een klant in Texel

Callcenter telesales

Wat kan u voor mij betekenen, hoe gaat u mijn speciale producten verkopen zoals: HS-Purifier, KPC en MAC 500. Verder heb ik geen concurrentie vanwege de gepatenteerde UV-C Technology and Ozone in ONE , zie aub mijn website www.multicleanair.nl of www.jimco.dk Mijn doelgroep zijn Hotels, ziekenhuizen, scholen, etc.

Telemarketing Uitbesteden

Aangevraagd op 15-10-2018 door een klant in Amsterdam

Callcenter leadgeneratie

Het na bellen van Leads via een website. 5 vragen stellen (gemaakt door ons) en aan de hand daarvan kunnen we ijken hoe we een afspraak kunnen inplannen. kosten per uur willen we graag weten.

Kosten Callcenter, Callcenter Inschakelen, Telemarketing Uitbesteden

Aangevraagd op 11-10-2018 door een klant in Cranendonck

Callcenter afsprakenplanning

Potentiele klanten bellen met het onderwerp afvalwater in de nederlandse markt, of zij afval water hebben en of zij dat willen zuiveren. Ik loop stage en ben bezig met een onderzoek. Mijn werkgever steunt dit, ook financieel.

Kosten Callcenter, Telemarketing Uitbesteden

Aangevraagd op 10-10-2018 door een klant in Rotterdam

Callcenter voor webshop

Klantenservice uitbesteden voor de webshop pluimveespecialist.nl. Telefoon opnemen, mails beantwoorden e.d.

Kosten Callcenter, Callcenter Inschakelen

Aangevraagd op 08-10-2018 door een klant in Leiden

Callcenter voor mediation kantoor

Wij zijn een Mediation kantoor genaamd, . Wij focussen ons op de zakelijke en arbeidsconflicten. Wij zijn opzoek naar een call center die ons kan helpen met het inplannen van afspraken bij bedrijven.

Kosten Callcenter, Callcenter Inschakelen

Aangevraagd op 08-10-2018 door een klant in Diemen

Callcenter inbound and outbound

We are looking for the Call Center solution for our business, it is a food delivery business and we requirement is to handle inbound consumer calls, and some outbound consumer calls. Please have some one contact us.

Callcenter Inschakelen, Telemarketing Uitbesteden, Outsourcen Callcenter

Aangevraagd op 02-10-2018 door een klant in 's-Hertogenbosch

Callcenter voor b2b

Wij zijn een startende onderneming met een foto-editor op onze website Voor eenvoudige vragen van klanten zoeken wij een callcenter om telefoon aan te nemen en waar mogelijk de klanten door de website te loodsen, zodat de order gesloten wordt. Bekijkt u onze website:

Kosten Callcenter, Callcenter Inschakelen

Aangevraagd op 27-09-2018 door een klant in Nijmegen

Afspraak inplannen callcenter

Het telefonisch in één tot twee maanden benaderen van circa 3.400 Nederlandse hotels en B&B's om hen als mediapartner aan te sluiten op de nieuwe rubriek 'Overnachtingen' . Graag bedrijven benaderen en de afspraak voor ons inplannen of wellicht het contract sturen en dat wij alsnog contact opnemen.

Kosten Callcenter, Telemarketing Uitbesteden

Aangevraagd op 26-09-2018 door een klant in Noordwijkerhout

Callcenter avond en weekend

Wij zoeken voor de avond/nacht en in het weekend een beteibaarheids dienst, welke de eerste telefoons voor ons opvangen. Dit moeten Pools/Nederlands sprekende personen zijn welke voor ons de telefoon opnemen.

Klantenservice Uitbesteden, Kosten Callcenter, Callcenter Inschakelen

Aangevraagd op 25-09-2018 door een klant in Heerhugowaard

Afspraakplanning callcenter

Gekwalificeerde afspraken voor zonnepanelen in het mkb. De data wordt aangeleverd. Er moeten zo een 40 afspraken per dag gemaakt worden. Wellicht goed om te starten met 1 accountmanager.

Kosten Callcenter, Callcenter Inschakelen, Telemarketing Uitbesteden

Aangevraagd op 21-09-2018 door een klant in Uden

Callcenter klantenservice

We hebben een 5 tal webwinkels waar we de klantenservice van willen uitbesteden. Graag een duidelijk beeld van de kosten

Klantenservice Uitbesteden, Kosten Callcenter, Callcenter Inschakelen

Aangevraagd op 21-09-2018 door een klant in Halderberge

Callcenter inschakelen

Goedemorgen ik ben kapsalon make up artist en gestart met cosmetics. Ik zou graag een bel ronde willen doen om de klanten te introduceren cosmetics. ik wil graag starten op 01 oktober.

Callcenter Inschakelen, Telemarketing Uitbesteden

Aangevraagd op 18-09-2018 door een klant in Groningen

Callcenter voor afsprakenplanning

Wij zoeken een partij die ons bij onderbezetting kan helpen klanten te bellen die via onze website contactverzoeken doen. Deze klanten willen wij d.m.v. deze telefoontjes warm maken voor een offerte-aanvraag voor duurzaam wonen. Denk hierbij aan een offerte vloer-, dak-, spouwisolatie, isolerende beglazing, zonnepanelen en/of een warmtepomp. Wij zoeken dus versterking op de momenten dat het nodig is.

Kosten Callcenter, Telemarketing Uitbesteden

Aangevraagd op 08-09-2018 door een klant in Lelystad

Callcenter inbound leads

Callcenter nodig voor inbound leads. Wij krijgen erg veel leads per week. Deze moeten worden omgezet in afspraken. Leads zijn warm dus ruim 80-90% moet worden ingekopt.

Klantenservice Uitbesteden, Telemarketing Uitbesteden, Outsourcen Callcenter

Aangevraagd op 07-09-2018 door een klant in Landerd

Callcenter voor assurantie kantoor

assurantie kantoor. 200 adressen bellen om te bellen m verzekeringspakket door te nemen.

Callcenter Inschakelen, Callcenter Inhuren

Bij vragen neem contact met ons op

Telefonisch

+31887712345

Ben jij zelf een callcenter?

Wij helpen jou graag aan nieuwe klanten, neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Uit onze blog

Inspiratie & Tips

Callcenter inbound

Callcenter inbound houdt in dat mensen naar een callcenter of bedrijf bellen. Goede inbound service is heel belangrijk om contact met klanten te houden✅

Lees meer
Ontvang vandaag nog 5 callcenter prijsopgaven Vergelijk callcenters