error warning success close check arrow-right arrow-left menu star star plus minus right phone
Hoe specifieker jouw omschrijving, hoe accurater de offertes zullen zijn
Jouw e-mailadres wordt alleen gebruikt om offertes te versturen
Een geldig telefoonnummer is verplicht om de aanvraag te valideren

Geheel gratis & vrijblijvend

Tevreden zakelijke gebruikers

Arboned KLM Basic Fit Loods 5 PostNL Rabobank

Hoe het werkt

Vul jouw wensen in Vul jouw wensen in

Vul jouw wensen in

Beantwoord een aantal korte vragen om aan te geven wat je precies zoekt

Ontvang gratis offertes Ontvang gratis offertes

Ontvang gratis offertes

Binnen een paar uur ontvang je tot 5 gratis offertes, gebaseerd op jouw behoeftes

Kies de beste partij Kies de beste partij

Kies de beste partij

Vergelijk offertes, bedrijfspagina's en recensies om de beste partij te kiezen

Offerteaanvragen

Aangevraagd op 07-02-2019 door een klant in Stichtse Vecht

Abbo's werven

Ik ben op zoek naar callcenter die telefonisch abonnementen wil werven voor mijn containerreinigingsbedrijf. Ik ben 31 jaar werkzaam in deze branche en sinds 2009 zelfstandig.

Aangevraagd op 05-02-2019 door een klant in Utrecht

Afspraken maken

Wij zoeken klanten die nu bellen met een vaste telefoonlijn. Dit zijn MKB bedrijven/organisaties die met meer dan 5 werknemers telefoneren. Wij bieden aan Voice over IP (bellen via internet) van uit ons eigen datacenter. Het gaat met name om afspraken inplannen.

Aangevraagd op 03-02-2019 door een klant in Eindhoven

Inbound hulp

Opvangen telefoontjes wanneer intern niet opgenomen wordt. Melding per e-mail aanmaken met naam, bedrijf en telefoonnummer.

Aangevraagd op 31-01-2019 door een klant in Zoetermeer

Moet in het Deens

Vloeiend Deens sprekende outbound callcenter agent voor 100 uur. Het gaat om het bellen van artsen van ziekenhuizen om te vragen of wij hun mailadressen mogen gebruiken. Bellen vanuit ons CRM systeem, wij zullen ook een training geven.

Aangevraagd op 30-01-2019 door een klant in Haarlem

Callcenter inschakelen, wat kost dat?

Ik ben startende ondernemer heb een website gemaakt voor de mensen in de bouw zoals loodgieters, timmermannen enz mijn doel is zoveel mogelijk leden werven.

Aangevraagd op 23-01-2019 door een klant in Zwijndrecht

Callcenter gezocht

Verkoop van natuurproducten uit noord-afrika.

Aangevraagd op 22-01-2019 door een klant in Almere

Aftersales

Wij zijn op zoek naar een callcenter om 800 engelse (waaronder ook NL) en 300 Duitse bezoekers van een grote tech beurs op te volgen. Dit zijn leads die een afspraak hebben ingepland en ons hebben bezocht. met name bedanken voor het bezoek.

Aangevraagd op 20-01-2019 door een klant in Utrecht

Callcenter voor tandartsenpraktijk

Ik ben opzoek naar een callcenter bedrijf voor mijn startende mondhygienistenpraktijk. Ik wil graag dat de telefoon wordt opgenomen van 08:00-17:00 uur van ma t/m vrij. Hierbij moeten er nieuwe patiënten worden ingeschreven en afspraken worden gemaakt.

Aangevraagd op 18-01-2019 door een klant in Son en Breugel

Ik wil weten wat het kost

We hebben een bedrijfje waar af en toe gebeld (nog geen paar keer per week) wordt naar het centrale 06 nummer. Dit gesprek zou beantwoord moeten worden waarna een mail gestuurd wordt naar ons mailadres met de gegevens. Momenteel zijn het niet zo heel veel gesprekken maar dit kunnen gaan meer worden.

Aangevraagd op 18-01-2019 door een klant in Gouda

Leads nabellen

Het bellen van prospecten die zich ingeschreven hebben via onze website en geïnteresseerd zijn in het kopen of huren van een appartement in het nog te bouwen senioren resort in Hongarije vlakbij Boedapest. Ik ben alleen op mijn buitenlandse telefoonnummer bereikbaar +36 30 160 4160 Er moeten momenteel 30 a 40 leads die moeten worden opgevolgd. Het worden er 100 minimaal per dag.

Aangevraagd op 17-01-2019 door een klant in Smallingerland

Energiebranche bellen

Opzoek voor afspraak planners die afspraken maken voor de b2b, energiebranche.

Aangevraagd op 16-01-2019 door een klant in Amsterdam

Offerte voor Callcenter

- Koude sales (horeca gerelateerd) - Product / pitch werkt heeft zichzelf bewezen - Benieuwd naar de kosten per uur die gemaakt worden, zo kunnen wij zelf een sommetje maken met hoeveel uur er nodig zou zijn onze doelen te bereiken. Wij verkopen producten aan de horeca. Moet je denken aan verkoopdata. ( denk aan coca cola, Heineken, etc. ) Wij hebben databestanden van bedrijven die gebeld.

Aangevraagd op 02-01-2019 door een klant in Wierden

Mensen nabellen

Bellen van klanten voor het deelnemen aan een beurs. De aantallen liggen op 500 klanten bellen. Het is een beurs op landbouw bebied. De beurs is op 15 t/m 18 mei. Ik zal een lijst aanleveren en wil de lijst terug ontvangen of er interesse is in deelname.

Aangevraagd op 28-12-2018 door een klant in Amstelveen

Call centre gezocht

Call centre voor Consumenten electronica.

Aangevraagd op 27-12-2018 door een klant in Groningen

Telefoon opnemen voor ons

1ste lijn contact voor uren buiten kantoortijden (avond, nacht en weekeinden). ICT dienstverlening.

Callcenter FAQ

Ben je op zoek naar een callcenter?

Op Offerte.nl vind je de beste callcenters tegen een schappelijke prijs. Geef je wensen aan op het aanvraagformulier en je krijgt offertes toegestuurd van professionele callcenters uit de regio. Door te vergelijken bespaar je tot 40% op de kosten. Geef het een kans en laat je bedrijf groeien! Een callcenter is een onmisbare schakel voor de meeste bedrijven. Of het nou gaat om een klantenservice of telefonische verkoop, een callcenter is een goede aanwinst voor elk bedrijf. Aanvragen is gratis en vrijblijvend!

Wat is de betekenis callcenter?

Een callcenter is een bedrijf (of onderdeel daarvan) die al het telefoonverkeer afhandelt. Meestal gebeurt dit op grote schaal. Er kunnen honderden tot duizenden mensen werken. Een werknemer wordt een “callcenter agent” genoemd. Het concept bestaat al tientallen jaren. Het is dus echt een “center for calls”.

Wat is het verschil tussen inbound en outbound bellen?

Callcenters houden zich bezig met de twee vormen van telefonisch contact: bellen en gebeld worden. De eerste vorm heet outbound en de tweede inbound. Outbound contact kan worden verdeeld over warm en koud bellen. Warm bellen betekent dat degene die gebeld wordt, eerder contact had opgenomen met het callcenter. Bij koud bellen wordt iemand gebeld die hier niet specifiek om gevraagd heeft. Waarschijnlijk werd u zelf ook wel eens koud gebeld door een medewerker van een callcenter. Zij kunnen hiermee aangesloten zijn bij een bedrijf of zelfstandig werken.

Hoe werkt telefonische helpdesk?

Inbound betekent dat er gebeld wordt naar het callcenter. Inbound bellen is vaak gericht op klantenservice – een helpdesk. Klanten kunnen hierheen bellen met vragen die vaak niet over de mail kunnen worden behandeld – bijvoorbeeld dringende of ingewikkelde vragen. Klanten kunnen hun probleem dan beter verwoorden. Bijna alle grote bedrijven hebben tegenwoordig een telefonische helpdesk. Tegenwoordig wordt deze vorm van klantenservice vaak geïntegreerd met systemen met klantgegevens en email.

Wat is telemarketing?

Een definitie van telemarketing is: het verkopen of aanprijzen van goederen, diensten of denkbeelden door direct contact te maken via een telefonisch gesprek. Ook wel telefonische acquisitie of telefonische verkoop genoemd. Telemarketing vindt niet alleen plaats van het bedrijf naar een consument, maar ook van het ene naar het andere bedrijf. Dit heet B2B-telemarketing (business to business).

Wat zijn de voordelen van telemarketing?

Grote voordelen van telemarketing zijn dat er direct contact met de klant is en de klant dus meer associatie krijgt met het bedrijf. Ook kan de klant makkelijk vragen stellen aan de callcenter medewerker, die gelijk worden beantwoord. Via de mail of een website kan dit niet echt. Vaak is er wel een pagina met veelgestelde vragen, maar de kans is groot dat de vraag van de klant hier niet bij staat.

Wat zijn de nadelen van telemarketing?

Nadelen van telemarketing zijn dat mensen snel moeten beslissen, ze ongelegen gebeld kunnen worden en dat de medewerkers lang niet altijd het fijne weten van hetgeen dat ze aanprijzen. Ook hebben telemarketeers een slechte reputatie, maar de methode werkt wel.

Hoe passen callcenters binnen de telemarketing?

Callcenters zijn de belangrijkste plekken voor telemarketing. Daar gebeurt het daadwerkelijke bellen en gebeld worden. Veel bedrijven hebben intern ook telemarketeers die acquireren. Dit gebeurt op een kleine schaal.

Welke technologieën gebruiken outbound callcenters?

De technologieën die hierbij worden gebruikt maken de telemarketing een stuk effectiever. Er zijn systemen die zelf mensen ‘bellen’; pas wanneer er wordt opgenomen wordt de gebelde daadwerkelijk verbonden met een callcenter agent. Dit zorgt ervoor dat het bellen veel soepeler verloopt. Hiervoor bestaan ook de scripts; dit zijn de standaard scripts die callcenter agenten moeten afgaan. Omdat deze scripts echter vaak onpersoonlijk zijn, geven de ervaren agents er een eigen draai aan om het verhaal overtuigender te laten klinken. Het script zorgt er vaak wel voor dat een agent niets vergeet of dingen verkeerd vertelt.

Wat is het Bel-me-niet register?

Sommige mensen stellen het niet op prijs om telefonisch benaderd te worden voor verkoopdoeleinden. Daarom is het Bel-me-niet register in het leven geroepen. Dit register bevat de gegevens van mensen die niet benaderd willen worden voor commerciële doeleinden. Hier moeten telemarketeers zich aan houden. Anders riskeren zij een hoge boete.

Dit is alleen mogelijk voor natuurlijke personen (consumenten, eenmanszaken, maatschappen en VOF’s). Rechtspersonen kunnen hier geen gebruik van maken. Er is geen officieel zakelijk Bel-me-niet register.

Word je nog gebeld en sta je al ingeschreven? Dat kan komen omdat:

  • je klant bent (geweest);
  • je aangaf gebeld te willen worden;
  • het puur om marktonderzoek gaat ;
  • het een goed doel betreft waar je een donatie aan hebt gedaan;
  • je minder dan zes weken in het Bel-me-niet register staat ingeschreven.

Wil je ook dan niet meer benaderd worden? Pas dan het recht van verzet toe door aan te geven dat je niet meer gebeld wil worden.


Plaatsen

Rubrieken

Bij vragen neem contact met ons op

Telefonisch

088 - 771 23 45

Ben jij zelf een callcenter?

Wij helpen jou graag aan nieuwe klanten, neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Uit onze blog

Inspiratie & Tips

Callcenter inbound

Callcenter inbound houdt in dat mensen naar een callcenter of bedrijf bellen. Goede inbound service is heel belangrijk om contact met klanten te houden✅

Lees meer