error warning success close check arrow-right arrow-left menu star star plus minus right phone
Hoe specifieker jouw omschrijving, hoe accurater de offertes zullen zijn
Jouw e-mailadres wordt alleen gebruikt om offertes te versturen
Een geldig telefoonnummer is verplicht om de aanvraag te valideren

Geheel gratis & vrijblijvend

Tevreden zakelijke gebruikers

Arboned KLM Basic Fit Loods 5 PostNL Rabobank

Hoe het werkt

Vul jouw wensen in Vul jouw wensen in

Vul jouw wensen in

Beantwoord een aantal korte vragen om aan te geven wat je precies zoekt

Ontvang gratis offertes Ontvang gratis offertes

Ontvang gratis offertes

Binnen een paar uur ontvang je tot 5 gratis offertes, gebaseerd op jouw behoeftes

Kies de beste partij Kies de beste partij

Kies de beste partij

Vergelijk offertes, bedrijfspagina's en recensies om de beste partij te kiezen

Offerteaanvragen

Aangevraagd op 26-09-2018 door een klant in Noordwijkerhout

Callcenter avond en weekend

Wij zoeken voor de avond/nacht en in het weekend een beteibaarheids dienst, welke de eerste telefoons voor ons opvangen. Dit moeten Pools/Nederlands sprekende personen zijn welke voor ons de telefoon opnemen.

Rubrieken: Klantenservice Uitbesteden Kosten Callcenter Callcenter Inschakelen

Aangevraagd op 21-09-2018 door een klant in Uden

Callcenter klantenservice

We hebben een 5 tal webwinkels waar we de klantenservice van willen uitbesteden. Graag een duidelijk beeld van de kosten

Rubrieken: Klantenservice Uitbesteden Kosten Callcenter Callcenter Inschakelen

Aangevraagd op 08-09-2018 door een klant in Lelystad

Callcenter inbound leads

Callcenter nodig voor inbound leads. Wij krijgen erg veel leads per week. Deze moeten worden omgezet in afspraken. Leads zijn warm dus ruim 80-90% moet worden ingekopt.

Rubrieken: Klantenservice Uitbesteden Telemarketing Uitbesteden Outsourcen Callcenter

Aangevraagd op 04-09-2018 door een klant in Rijswijk

Callcenter inschakelen voor kerst

Voor onze webshop zijn we op zoek naar een goede partij die, in ons hoogseizoen (van oktober t/m december), de volledige eerstelijns klantenservice voor ons kan invullen. De communicatie gaat via e-mail en telefoon. Het gaat in dit geval vooral om de Nederlandse taal, maar indien Duitse en Franstalige ondersteuning geboden kan worden is dat een pré. Via onze webshops verkopen wij Kersttruien en andere (grappige) Kerstkleding in 4 landen (NL, BE, DU & FR).

Rubrieken: Klantenservice Uitbesteden

Aangevraagd op 07-08-2018 door een klant in Amsterdam

Klantenservice helpdesk uitbesteden

Telefoon opnemen om: - gebruikers vragen te beantwoorden. - Problemen/feedback aannemen en deze te documenteren. - afspraken te verschuiven/vrijmaken/ annuleren in ons systeem (admin). evt. de mogelijkheid tot sales taken hierbij kan gedacht worden aan het bellen van prospects/klanten die (lang) niet actief zijn en wel een poging hebben gedaan om gebruik te maken van onze dienst. willen graag snel uitbreiden (ook naar andere landen)

Rubrieken: Klantenservice Uitbesteden

Aangevraagd op 09-07-2018 door een klant in Haarlemmermeer

Storingmeldingen

Ik ben op zoek naar een callcenter dat storingsmeldingen op kan nemen, verzamelen en in reguliere werktijden kan doorsturen. gemiddeld 5 telefoontjes op werkdagen en 10 per dag in het weekeinde.

Rubrieken: Klantenservice Uitbesteden Kosten Callcenter

Aangevraagd op 17-06-2018 door een klant in Zoetermeer

Callcenter webshop

* telefoon (200/md) * mails (500/mnd) *social box (75/mnd) * chat/app (300/mnd)

Rubrieken: Klantenservice Uitbesteden Kosten Callcenter

Aangevraagd op 12-06-2018 door een klant in Amsterdam

Callcenter inschakelen

Zoekt een callcenter dat bedrijven kan benaderen en door kan schakelen naar zijn bedrijf, dat zakelijke ledverlichting aanbied. Geen telefoonverkoop, enkel potentiele afnemers bellen en doorschakelen

Rubrieken: Klantenservice Uitbesteden Outsourcen Callcenter

Aangevraagd op 12-06-2018 door een klant in Overbetuwe

Klantenservice site

Ik wil graag een prijsopgave ontvangen voor het uitbesteden van mijn klantenservice. Het gaat om een klantenservice mbt het maken van boekingen op onze boekingswebsite voor accommodaties . Hierbij zou ik graag bereikbaarheid wilen doordeweeks van 8.00 tot 22.00 (indien mogelijk) en daarnaast in het weekend. In begin zal het slechts om enkele telefoontjes of chat-gesprekken? gaan per dag. Wat zijn de kosten hiervoor en wat is hierin mogelijk.

Rubrieken: Klantenservice Uitbesteden Kosten Callcenter

Aangevraagd op 01-05-2018 door een klant in Berg en Dal

telefonische klanten te beantwoorden

B2C Hallo, ben op zoek naar bedrijf wat voor mij een aantal activiteiten kan verrichten in Duitse taal, bij voorkeur per handeling een prijs, dus geen abonnementen, ma-vr,9-17 uur, - chatfunctie op website (100 chats per maand) - telefonische klanten te beantwoorden (50 telefoontjes per maand) - emails te beantwoorden (125 emails per maand) -->>Dit allemaal in de Duitse taal (het liefst benaderen via de mail)

Rubrieken: Klantenservice Uitbesteden Kosten Callcenter Telemarketing Uitbesteden

Aangevraagd op 09-02-2018 door een klant in Eindhoven

Enquête of marktonderzoek callcenter

Voor een Nederlandse gemeente moeten structureel inwoners nagebeld worden voor het afnemen van een korte enquête (10 vragen). Het doel is om maandelijks tot 1.200 ingevulde vragenlijsten te komen. De enquête kan door een agent online eenvoudig ingevuld worden en wordt gefaciliteerd. Kunnen we een indicatie ontvangen voor maandelijkse kosten en/of kosten per ingevulde enquête en/of de kosten die per uur per agent worden gerekend? Daarnaast ben ik benieuwd aan welke inrichtingskosten we ongeveer moeten denken. Kun je een rapport cijfer even, etc. Alvast bedankt. Bel of mail gerust in geval van eventuele vragen. Betreft gemeente xxx

Rubrieken: Klantenservice Uitbesteden Callcenter Inschakelen Outsourcen Callcenter

Aangevraagd op 06-02-2018 door een klant in Gemert-Bakel

klantenservice uitbesteden

graag willen wij een offerte voor het volgende: wij zijn een bedrijf waar elke morgen iemand aanwezig is van 8.00 tot 12.00 uur. wij zouden graag een callcenter willen die van af 12.00 uur de Emails en telefonisch de vragen kan beantwoorden van onze klanten. het is de bedoeling dat zij deze informatie verzamelen en dat ze deze informatie aan het einde van de dag doorgeven aan ons. zodat we s morgens dit weer verder kunnen afhandelen. graag zou ik hierover in gesprek gaan met een callcenter. is zoiets mogelijk? ik hoor het graag,

Rubrieken: Klantenservice Uitbesteden Callcenter Inschakelen

Aangevraagd op 27-01-2018 door een klant in Helmond

Binnenkomende oproepen senioren

Wij zijn een seniorenvereniging met 450 leden.Om de 3 à 4 weken worden evenementen, uitjes, bijeenkomsten voor onze leden gepland. Deelneming per evenement varieert tussen 20 en 100 personen. Om goed te kunnen plannen moeten deze personen een telefoon nummer kunnen bellen waar men op kan geven dat men d.d. XXXX met een XXX aantal personen deel wil nemen. Deze telefoontjes willen wij door een call center in ontvangst willen laten nemen met latere melding aan ons dat er zich voor het xxx evenement xxx personen hebben aangemeld. Kunt u dit voor ons verzorgen en wat zijn de kosten?

Rubrieken: Klantenservice Uitbesteden Kosten Callcenter Callcenter Inschakelen

Aangevraagd op 08-01-2018 door een klant in Enschede

fysiotherapie praktijk de binnenkomende oproepen

voor fysiotherapie praktijk de binnenkomende oproepen aannemen, gegevens opnemen en terugbel verzoek doorgeven

Rubrieken: Klantenservice Uitbesteden Kosten Callcenter Callcenter Inschakelen

Aangevraagd op 20-11-2017 door een klant in Zwolle

Binnenkomende oproepen verzorgen

Er komen denk ik maximaal 5 telefoontjes per dag gemiddeld binnen op ons vast nummer. We willen het vaste nummer bij een callcenter binnen laten komen zodat de vraag van de klant / business partner kan worden genoteerd en doorgemaild.

Rubrieken: Klantenservice Uitbesteden Callcenter Inschakelen


Plaatsen

Rubrieken

Bij vragen neem contact met ons op

Telefonisch

088 - 771 23 45

Ben jij zelf een callcenter?

Wij helpen jou graag aan nieuwe klanten, neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Uit onze blog

Inspiratie & Tips

Callcenter inbound

Callcenter inbound houdt in dat mensen naar een callcenter of bedrijf bellen. Goede inbound service is heel belangrijk om contact met klanten te houden✅

Lees meer