error warning success close check arrow-right arrow-left menu star star plus minus right phone
Ontvang prijsopgaven van callcenters Vergelijk callcenters →
Prijzen aanvragen →

Geheel gratis & vrijblijvend

Begin jouw aanvraag

Vergelijk callcenters →
Wat onze klanten zeggen

Ik heb via jullie 3 offertes ontvangen!

Voor ons bedrijf (bedrijfskleding, met name horeca) zijn wij opzoek naar een callcenter die leads voor ons genereert.

Wij zijn een dierenambulance en wij zoeken een achterwacht die in het weekend telefoontjes kan opvangen

1e lijn klantenservice betreffende een nieuw startende webshop, direct werd ik gebeld door verschillende callcenters

Het is heel erg prettig dat je verschillende callcenters kunt vergelijken via deze site. Wij zochten een professioneel callcenter bedrijf en die hebben we inmiddels gevonden.

Voor het uitbesteden van de helpdesk had ik offertes nodig van call centers

Populaire categorieën

Ontvang prijsopgaven van callcenters

Bespaar tot 40% in 2 minuten

Vergelijk callcenters
Laatste Offerte aanvragen

Aangevraagd op 26-09-2018 door een klant in Noordwijkerhout

Callcenter avond en weekend

Wij zoeken voor de avond/nacht en in het weekend een beteibaarheids dienst, welke de eerste telefoons voor ons opvangen. Dit moeten Pools/Nederlands sprekende personen zijn welke voor ons de telefoon opnemen.

Aangevraagd op 21-09-2018 door een klant in Uden

Callcenter klantenservice

We hebben een 5 tal webwinkels waar we de klantenservice van willen uitbesteden. Graag een duidelijk beeld van de kosten

Aangevraagd op 08-09-2018 door een klant in Lelystad

Callcenter inbound leads

Callcenter nodig voor inbound leads. Wij krijgen erg veel leads per week. Deze moeten worden omgezet in afspraken. Leads zijn warm dus ruim 80-90% moet worden ingekopt.

Aangevraagd op 04-09-2018 door een klant in Rijswijk

Callcenter inschakelen voor kerst

Voor onze webshop zijn we op zoek naar een goede partij die, in ons hoogseizoen (van oktober t/m december), de volledige eerstelijns klantenservice voor ons kan invullen. De communicatie gaat via e-mail en telefoon. Het gaat in dit geval vooral om de Nederlandse taal, maar indien Duitse en Franstalige ondersteuning geboden kan worden is dat een pré. Via onze webshops verkopen wij Kersttruien en andere (grappige) Kerstkleding in 4 landen (NL, BE, DU & FR).

Aangevraagd op 07-08-2018 door een klant in Amsterdam

Klantenservice helpdesk uitbesteden

Telefoon opnemen om: - gebruikers vragen te beantwoorden. - Problemen/feedback aannemen en deze te documenteren. - afspraken te verschuiven/vrijmaken/ annuleren in ons systeem (admin). evt. de mogelijkheid tot sales taken hierbij kan gedacht worden aan het bellen van prospects/klanten die (lang) niet actief zijn en wel een poging hebben gedaan om gebruik te maken van onze dienst. willen graag snel uitbreiden (ook naar andere landen)

Aangevraagd op 09-07-2018 door een klant in Haarlemmermeer

Storingmeldingen

Ik ben op zoek naar een callcenter dat storingsmeldingen op kan nemen, verzamelen en in reguliere werktijden kan doorsturen. gemiddeld 5 telefoontjes op werkdagen en 10 per dag in het weekeinde.

Aangevraagd op 17-06-2018 door een klant in Zoetermeer

Callcenter webshop

* telefoon (200/md) * mails (500/mnd) *social box (75/mnd) * chat/app (300/mnd)

Aangevraagd op 12-06-2018 door een klant in Amsterdam

Callcenter inschakelen

Zoekt een callcenter dat bedrijven kan benaderen en door kan schakelen naar zijn bedrijf, dat zakelijke ledverlichting aanbied. Geen telefoonverkoop, enkel potentiele afnemers bellen en doorschakelen

Aangevraagd op 12-06-2018 door een klant in Overbetuwe

Klantenservice site

Ik wil graag een prijsopgave ontvangen voor het uitbesteden van mijn klantenservice. Het gaat om een klantenservice mbt het maken van boekingen op onze boekingswebsite voor accommodaties . Hierbij zou ik graag bereikbaarheid wilen doordeweeks van 8.00 tot 22.00 (indien mogelijk) en daarnaast in het weekend. In begin zal het slechts om enkele telefoontjes of chat-gesprekken? gaan per dag. Wat zijn de kosten hiervoor en wat is hierin mogelijk.

Aangevraagd op 01-05-2018 door een klant in Berg en Dal

telefonische klanten te beantwoorden

B2C Hallo, ben op zoek naar bedrijf wat voor mij een aantal activiteiten kan verrichten in Duitse taal, bij voorkeur per handeling een prijs, dus geen abonnementen, ma-vr,9-17 uur, - chatfunctie op website (100 chats per maand) - telefonische klanten te beantwoorden (50 telefoontjes per maand) - emails te beantwoorden (125 emails per maand) -->>Dit allemaal in de Duitse taal (het liefst benaderen via de mail)

Aangevraagd op 09-02-2018 door een klant in Eindhoven

Enquête of marktonderzoek callcenter

Voor een Nederlandse gemeente moeten structureel inwoners nagebeld worden voor het afnemen van een korte enquête (10 vragen). Het doel is om maandelijks tot 1.200 ingevulde vragenlijsten te komen. De enquête kan door een agent online eenvoudig ingevuld worden en wordt gefaciliteerd. Kunnen we een indicatie ontvangen voor maandelijkse kosten en/of kosten per ingevulde enquête en/of de kosten die per uur per agent worden gerekend? Daarnaast ben ik benieuwd aan welke inrichtingskosten we ongeveer moeten denken. Kun je een rapport cijfer even, etc. Alvast bedankt. Bel of mail gerust in geval van eventuele vragen. Betreft gemeente xxx

Aangevraagd op 06-02-2018 door een klant in Gemert-Bakel

klantenservice uitbesteden

graag willen wij een offerte voor het volgende: wij zijn een bedrijf waar elke morgen iemand aanwezig is van 8.00 tot 12.00 uur. wij zouden graag een callcenter willen die van af 12.00 uur de Emails en telefonisch de vragen kan beantwoorden van onze klanten. het is de bedoeling dat zij deze informatie verzamelen en dat ze deze informatie aan het einde van de dag doorgeven aan ons. zodat we s morgens dit weer verder kunnen afhandelen. graag zou ik hierover in gesprek gaan met een callcenter. is zoiets mogelijk? ik hoor het graag,

Aangevraagd op 27-01-2018 door een klant in Helmond

Binnenkomende oproepen senioren

Wij zijn een seniorenvereniging met 450 leden.Om de 3 à 4 weken worden evenementen, uitjes, bijeenkomsten voor onze leden gepland. Deelneming per evenement varieert tussen 20 en 100 personen. Om goed te kunnen plannen moeten deze personen een telefoon nummer kunnen bellen waar men op kan geven dat men d.d. XXXX met een XXX aantal personen deel wil nemen. Deze telefoontjes willen wij door een call center in ontvangst willen laten nemen met latere melding aan ons dat er zich voor het xxx evenement xxx personen hebben aangemeld. Kunt u dit voor ons verzorgen en wat zijn de kosten?

Aangevraagd op 08-01-2018 door een klant in Enschede

fysiotherapie praktijk de binnenkomende oproepen

voor fysiotherapie praktijk de binnenkomende oproepen aannemen, gegevens opnemen en terugbel verzoek doorgeven

Aangevraagd op 20-11-2017 door een klant in Zwolle

Binnenkomende oproepen verzorgen

Er komen denk ik maximaal 5 telefoontjes per dag gemiddeld binnen op ons vast nummer. We willen het vaste nummer bij een callcenter binnen laten komen zodat de vraag van de klant / business partner kan worden genoteerd en doorgemaild.

Uit onze blog
Inspiratie & Tips