error warning success close check arrow-right arrow-left menu star star plus minus right phone

Bent u op zoek naar callcenters in Zaanstad?

Dan heeft u waarschijnlijk zelf ook wel eens mee te maken gehad. Mensen die bellen over een energieleverancier, abonnement op een tijdschrift of een actie van een goed doel. Iemand die dat doet heet eigenlijk officieel een telemarketeer en het werk wat gedaan wordt heet telemarketing.

Callcenters in Zaanstad en telemarketing

Verkopen via de telefoon heet telemarketing. Soms gaat het om bellen van mensen die weten dat ze gebeld gaan worden; op een formulier of op een website heb je je telefoonnummer achtergelaten. Die mensen zullen in ieder geval vriendelijk reageren. Vaak gaat het echter bij telemarketing om bellen van mensen die niet weten dat ze gebeld gaan worden.

Het kan zijn dat er willekeurig telefoonnummers ingetoetst worden, maar over het algemeen bellen ze met nummers die het bedrijf op een of andere manier verkregen heeft. Soms gaat dat via het telefoonboek. Er is een voorkeur voor bellen rond etenstijd, omdat dan de meeste mensen thuis zijn en de telefoon opnemen. Tegelijkertijd is dat de reden waarom zoveel mensen een hekel aan telemarketing hebben. Wat kan leiden tot op zijn zachtst gezegd onvriendelijke opmerkingen tegen telemarketeers.

Sommige callcenters werken met volledig uitgetypte verhalen. De telemarketeer leest ze voor. Andere callcenters werken met een begin die altijd hetzelfde is. En dan moet de telemarketeer goed luisteren naar de klant om te bepalen wat de volgende zin wordt. Uiteindelijk is het doel altijd om een product verkocht te krijgen, meestal wordt het deel van het gesprek opgenomen waarin de klant zijn toestemming geeft.

Als er geen volledig uitgewerkte scripts zijn, zijn er wel scripts over hoe je moet reageren op opmerkingen van klanten. Denk dus niet als je aan de andere kant van de telefoon bent, dat je maar een simpel antwoord hoeft te geven om er van af te zijn! Voorbeeld: als je zegt 'ik heb geen interesse' staat er in het script van de beller 'wilt u dan geen geld besparen?', wetende dat een klant daar vaak op ingaat, en dan kan het gesprek toch doorgaan.

Vraag nu offertes aan voor callcenters in Zaanstad

Het inhuren van callcenters in Zaanstad is zeker de moeite waard, wanneer u een eigen bedrijf heeft die producten verkoopt. Maar voordat u in contact wil komen met callcenters in Zaanstad dan zult u natuurlijk wel willen weten hoeveel het kost om een callcenter in Zaanstad in te huren.

Maar hoe komt u daar nu achter?

Daar komt u achter door offertes aan te vragen. Offertes aanvragen is namelijk de beste manier om achter de prijzen voor callcenters in Zaanstad te komen. Daarnaast kunt u het beste meerdere offertes aanvragen voor callcenters in Zaanstad. Hierdoor kunt u de offertes met elkaar vergelijken en zo veel geld besparen. Maar waar kunt u nu het beste uw offertes aanvragen?

Dat doet u natuurlijk via Offerte.nl. Offerte.nl biedt u de mogelijkheid om simpel en snel offertes aan te vragen voor callcenters in Zaanstad. U hoeft alleen een simpel formulier in te vullen en de rest wordt voor u gedaan. Zo kunt u al binnen 24 uur uw eerste offerte ontvangen hebben.

Dus waar wacht u nog op? Het aanvragen van offertes via Offerte.nl is binnen een paar minuten gedaan. Dus wacht niet langer en vraag nu uw offertes aan via Offerte.nl.

Begin jouw aanvraag

Vergelijk callcenters →

Wat onze klanten zeggen

Wij zijn een dierenambulance en wij zoeken een achterwacht die in het weekend telefoontjes kan opvangen

Voor ons bedrijf (bedrijfskleding, met name horeca) zijn wij opzoek naar een callcenter die leads voor ons genereert.

Het is heel erg prettig dat je verschillende callcenters kunt vergelijken via deze site. Wij zochten een professioneel callcenter bedrijf en die hebben we inmiddels gevonden.

Voor het uitbesteden van de helpdesk had ik offertes nodig van call centers

1e lijn klantenservice betreffende een nieuw startende webshop, direct werd ik gebeld door verschillende callcenters

Ik heb via jullie 3 offertes ontvangen!

Laatste Offerte aanvragen

Aangevraagd op 07-03-2019 door een klant in Zaanstad

Leads nabellen

Nabellen leads die info hebben aangevraagd via de website, nabellen van klanten. Wij ontvangen ruim 100 leads per maand. Ik ben zelf les aan het geven dus via de mail schikt mij beter.

Aangevraagd op 06-12-2017 door een klant in Zaanstad

Rijscholen callcenter

Rijscholen moeten gebeld worden om hun over te halen zodat ze zich registreren bij een website. en eventueel dat het gelijk door de callceter wordt gedaan. Liever de offerte mailen dan bellen!

Uit onze blog

Inspiratie & Tips

Callcenter inbound

Lees meer