error warning success close check arrow-right arrow-left menu star star plus minus right phone

Bent u op zoek naar callcenters in Utrecht?

Dan heeft u waarschijnlijk zelf ook wel eens mee te maken gehad. Mensen die bellen over een energieleverancier, abonnement op een tijdschrift of een actie van een goed doel. Iemand die dat doet heet eigenlijk officieel een telemarketeer en het werk wat gedaan wordt heet telemarketing.

Callcenters in Utrecht en telemarketing

Verkopen via de telefoon heet telemarketing. Soms gaat het om bellen van mensen die weten dat ze gebeld gaan worden; op een formulier of op een website heb je je telefoonnummer achtergelaten. Die mensen zullen in ieder geval vriendelijk reageren. Vaak gaat het echter bij telemarketing om bellen van mensen die niet weten dat ze gebeld gaan worden.

Het kan zijn dat er willekeurig telefoonnummers ingetoetst worden, maar over het algemeen bellen ze met nummers die het bedrijf op een of andere manier verkregen heeft. Soms gaat dat via het telefoonboek. Er is een voorkeur voor bellen rond etenstijd, omdat dan de meeste mensen thuis zijn en de telefoon opnemen. Tegelijkertijd is dat de reden waarom zoveel mensen een hekel aan telemarketing hebben. Wat kan leiden tot op zijn zachtst gezegd onvriendelijke opmerkingen tegen telemarketeers.

Sommige callcenters werken met volledig uitgetypte verhalen. De telemarketeer leest ze voor. Andere callcenters werken met een begin die altijd hetzelfde is. En dan moet de telemarketeer goed luisteren naar de klant om te bepalen wat de volgende zin wordt. Uiteindelijk is het doel altijd om een product verkocht te krijgen, meestal wordt het deel van het gesprek opgenomen waarin de klant zijn toestemming geeft.

Als er geen volledig uitgewerkte scripts zijn, zijn er wel scripts over hoe je moet reageren op opmerkingen van klanten. Denk dus niet als je aan de andere kant van de telefoon bent, dat je maar een simpel antwoord hoeft te geven om er van af te zijn! Voorbeeld: als je zegt 'ik heb geen interesse' staat er in het script van de beller 'wilt u dan geen geld besparen?', wetende dat een klant daar vaak op ingaat, en dan kan het gesprek toch doorgaan.

Vraag nu offertes aan voor callcenters in Utrecht

Het inhuren van callcenters in Utrecht is zeker de moeite waard, wanneer u een eigen bedrijf heeft die producten verkoopt. Maar voordat u in contact wil komen met callcenters in Utrecht dan zult u natuurlijk wel willen weten hoeveel het kost om een callcenter in Utrecht in te huren.

Maar hoe komt u daar nu achter?

Daar komt u achter door offertes aan te vragen. Offertes aanvragen is namelijk de beste manier om achter de prijzen voor callcenters in Utrecht te komen. Daarnaast kunt u het beste meerdere offertes aanvragen voor callcenters in Utrecht. Hierdoor kunt u de offertes met elkaar vergelijken en zo veel geld besparen. Maar waar kunt u nu het beste uw offertes aanvragen?

Dat doet u natuurlijk via Offerte.nl. Offerte.nl biedt u de mogelijkheid om simpel en snel offertes aan te vragen voor callcenters in Utrecht. U hoeft alleen een simpel formulier in te vullen en de rest wordt voor u gedaan. Zo kunt u al binnen 24 uur uw eerste offerte ontvangen hebben.

Dus waar wacht u nog op? Het aanvragen van offertes via Offerte.nl is binnen een paar minuten gedaan. Dus wacht niet langer en vraag nu uw offertes aan via Offerte.nl.

Begin jouw aanvraag

Vergelijk callcenters →

Wat onze klanten zeggen

Wij zijn een dierenambulance en wij zoeken een achterwacht die in het weekend telefoontjes kan opvangen

Voor ons bedrijf (bedrijfskleding, met name horeca) zijn wij opzoek naar een callcenter die leads voor ons genereert.

Ik heb via jullie 3 offertes ontvangen!

Het is heel erg prettig dat je verschillende callcenters kunt vergelijken via deze site. Wij zochten een professioneel callcenter bedrijf en die hebben we inmiddels gevonden.

Voor het uitbesteden van de helpdesk had ik offertes nodig van call centers

1e lijn klantenservice betreffende een nieuw startende webshop, direct werd ik gebeld door verschillende callcenters

Laatste Offerte aanvragen

Aangevraagd op 05-02-2019 door een klant in Utrecht

Afspraken maken

Wij zoeken klanten die nu bellen met een vaste telefoonlijn. Dit zijn MKB bedrijven/organisaties die met meer dan 5 werknemers telefoneren. Wij bieden aan Voice over IP (bellen via internet) van uit ons eigen datacenter. Het gaat met name om afspraken inplannen.

Aangevraagd op 20-01-2019 door een klant in Utrecht

Callcenter voor tandartsenpraktijk

Ik ben opzoek naar een callcenter bedrijf voor mijn startende mondhygienistenpraktijk. Ik wil graag dat de telefoon wordt opgenomen van 08:00-17:00 uur van ma t/m vrij. Hierbij moeten er nieuwe patiënten worden ingeschreven en afspraken worden gemaakt.

Aangevraagd op 10-08-2018 door een klant in Utrecht

Callcenter outbound klanten bellen

Wij zijn op zoek naar een callcenter die ons kan helpen (outbound) klanten te bellen na uitlevering van ons product. Klanten bevinden zich in Europa en Noord-Amerika. Communicatie in Nederlands en Engels. Het zal in totaal gaan om 1500 personen in de periode eind september./begin oktober. Gaarne rekening te houden met het tijdverschil ivm locatie van de klanten.

Aangevraagd op 09-07-2018 door een klant in Utrecht

Callcenter inschakelen

Wij zoeken mensen die circa 15.000 mensen per jaar willen bellen. Wij hebben een aanbieding gedaan voor de huur van zonnepanelen en willen weten of ze daar op in willen gaan. Wij moeten wel wat achtergrond informatie verstrekken, waar een klein beetje financiele kennis handig is.

Uit onze blog

Inspiratie & Tips

Callcenter inbound

Lees meer