error warning success close check arrow-right arrow-left menu star star plus minus right phone

Bent u op zoek naar callcenters in Eindhoven?

Dan heeft u waarschijnlijk zelf ook wel eens mee te maken gehad. Mensen die bellen over een energieleverancier, abonnement op een tijdschrift of een actie van een goed doel. Iemand die dat doet heet eigenlijk officieel een telemarketeer en het werk wat gedaan wordt heet telemarketing.

Callcenters in Eindhoven en telemarketing

Verkopen via de telefoon heet telemarketing. Soms gaat het om bellen van mensen die weten dat ze gebeld gaan worden; op een formulier of op een website heb je je telefoonnummer achtergelaten. Die mensen zullen in ieder geval vriendelijk reageren. Vaak gaat het echter bij telemarketing om bellen van mensen die niet weten dat ze gebeld gaan worden.

Het kan zijn dat er willekeurig telefoonnummers ingetoetst worden, maar over het algemeen bellen ze met nummers die het bedrijf op een of andere manier verkregen heeft. Soms gaat dat via het telefoonboek. Er is een voorkeur voor bellen rond etenstijd, omdat dan de meeste mensen thuis zijn en de telefoon opnemen. Tegelijkertijd is dat de reden waarom zoveel mensen een hekel aan telemarketing hebben. Wat kan leiden tot op zijn zachtst gezegd onvriendelijke opmerkingen tegen telemarketeers.

Sommige callcenters werken met volledig uitgetypte verhalen. De telemarketeer leest ze voor. Andere callcenters werken met een begin die altijd hetzelfde is. En dan moet de telemarketeer goed luisteren naar de klant om te bepalen wat de volgende zin wordt. Uiteindelijk is het doel altijd om een product verkocht te krijgen, meestal wordt het deel van het gesprek opgenomen waarin de klant zijn toestemming geeft.

Als er geen volledig uitgewerkte scripts zijn, zijn er wel scripts over hoe je moet reageren op opmerkingen van klanten. Denk dus niet als je aan de andere kant van de telefoon bent, dat je maar een simpel antwoord hoeft te geven om er van af te zijn! Voorbeeld: als je zegt 'ik heb geen interesse' staat er in het script van de beller 'wilt u dan geen geld besparen?', wetende dat een klant daar vaak op ingaat, en dan kan het gesprek toch doorgaan.

Vraag nu offertes aan voor callcenters in Eindhoven

Het inhuren van callcenters in Eindhoven is zeker de moeite waard, wanneer u een eigen bedrijf heeft die producten verkoopt. Maar voordat u in contact wil komen met callcenters in Eindhoven dan zult u natuurlijk wel willen weten hoeveel het kost om een callcenter in Eindhoven in te huren.

Maar hoe komt u daar nu achter?

Daar komt u achter door offertes aan te vragen. Offertes aanvragen is namelijk de beste manier om achter de prijzen voor callcenters in Eindhoven te komen. Daarnaast kunt u het beste meerdere offertes aanvragen voor callcenters in Eindhoven. Hierdoor kunt u de offertes met elkaar vergelijken en zo veel geld besparen. Maar waar kunt u nu het beste uw offertes aanvragen?

Dat doet u natuurlijk via Offerte.nl. Offerte.nl biedt u de mogelijkheid om simpel en snel offertes aan te vragen voor callcenters in Eindhoven. U hoeft alleen een simpel formulier in te vullen en de rest wordt voor u gedaan. Zo kunt u al binnen 24 uur uw eerste offerte ontvangen hebben.

Dus waar wacht u nog op? Het aanvragen van offertes via Offerte.nl is binnen een paar minuten gedaan. Dus wacht niet langer en vraag nu uw offertes aan via Offerte.nl.

Begin jouw aanvraag

Vergelijk callcenters →

Wat onze klanten zeggen

Ik heb via jullie 3 offertes ontvangen!

Voor ons bedrijf (bedrijfskleding, met name horeca) zijn wij opzoek naar een callcenter die leads voor ons genereert.

Wij zijn een dierenambulance en wij zoeken een achterwacht die in het weekend telefoontjes kan opvangen

1e lijn klantenservice betreffende een nieuw startende webshop, direct werd ik gebeld door verschillende callcenters

Het is heel erg prettig dat je verschillende callcenters kunt vergelijken via deze site. Wij zochten een professioneel callcenter bedrijf en die hebben we inmiddels gevonden.

Voor het uitbesteden van de helpdesk had ik offertes nodig van call centers

Laatste Offerte aanvragen

Aangevraagd op 03-02-2019 door een klant in Eindhoven

Inbound hulp

Opvangen telefoontjes wanneer intern niet opgenomen wordt. Melding per e-mail aanmaken met naam, bedrijf en telefoonnummer.

Aangevraagd op 20-07-2018 door een klant in Eindhoven

Callcenter voor it bedrijf

Wij zijn een IT bedrijf en zoeken een partij om mee samen te werken dat voor ons gaat bellen zodat wij bij het bedrijf aan tafel kunnen zitten om onze dienst te verkopen

Aangevraagd op 09-02-2018 door een klant in Eindhoven

Enquête of marktonderzoek callcenter

Voor een Nederlandse gemeente moeten structureel inwoners nagebeld worden voor het afnemen van een korte enquête (10 vragen). Het doel is om maandelijks tot 1.200 ingevulde vragenlijsten te komen. De enquête kan door een agent online eenvoudig ingevuld worden en wordt gefaciliteerd. Kunnen we een indicatie ontvangen voor maandelijkse kosten en/of kosten per ingevulde enquête en/of de kosten die per uur per agent worden gerekend? Daarnaast ben ik benieuwd aan welke inrichtingskosten we ongeveer moeten denken. Kun je een rapport cijfer even, etc. Alvast bedankt. Bel of mail gerust in geval van eventuele vragen. Betreft gemeente xxx

Aangevraagd op 06-12-2017 door een klant in Eindhoven

Helpdesk callcenter

Zorggroep DOH schrijft volgende week dinsdag ongeveer 15.000 patienten aan met informatie. De verwachting is dat hier 10% nog een aanvullende vraag op zal hebben. Wij maken een FAQ op basis waarvan de callcenter medewerker de patienten te woord kan staan.

Uit onze blog

Inspiratie & Tips

Callcenter inbound

Lees meer