error warning success close check arrow-right arrow-left menu star star plus minus right phone
Hoe specifieker jouw omschrijving, hoe accurater de offertes zullen zijn
Jouw e-mailadres wordt alleen gebruikt om offertes te versturen
Een geldig telefoonnummer is verplicht om de aanvraag te valideren

Geheel gratis & vrijblijvend

Tevreden zakelijke gebruikers

Arboned KLM Basic Fit Loods 5 PostNL Rabobank

Hoe het werkt

Vul jouw wensen in Vul jouw wensen in

Vul jouw wensen in

Beantwoord een aantal korte vragen om aan te geven wat je precies zoekt

Ontvang gratis offertes Ontvang gratis offertes

Ontvang gratis offertes

Binnen een paar uur ontvang je tot 5 gratis offertes, gebaseerd op jouw behoeftes

Kies de beste partij Kies de beste partij

Kies de beste partij

Vergelijk offertes, bedrijfspagina's en recensies om de beste partij te kiezen

Offerteaanvragen

Aangevraagd op 03-02-2019 door een klant in Eindhoven

Inbound hulp

Opvangen telefoontjes wanneer intern niet opgenomen wordt. Melding per e-mail aanmaken met naam, bedrijf en telefoonnummer.

Aangevraagd op 20-07-2018 door een klant in Eindhoven

Callcenter voor it bedrijf

Wij zijn een IT bedrijf en zoeken een partij om mee samen te werken dat voor ons gaat bellen zodat wij bij het bedrijf aan tafel kunnen zitten om onze dienst te verkopen

Rubrieken: Kosten Callcenter Callcenter Inschakelen

Aangevraagd op 09-02-2018 door een klant in Eindhoven

Enquête of marktonderzoek callcenter

Voor een Nederlandse gemeente moeten structureel inwoners nagebeld worden voor het afnemen van een korte enquête (10 vragen). Het doel is om maandelijks tot 1.200 ingevulde vragenlijsten te komen. De enquête kan door een agent online eenvoudig ingevuld worden en wordt gefaciliteerd. Kunnen we een indicatie ontvangen voor maandelijkse kosten en/of kosten per ingevulde enquête en/of de kosten die per uur per agent worden gerekend? Daarnaast ben ik benieuwd aan welke inrichtingskosten we ongeveer moeten denken. Kun je een rapport cijfer even, etc. Alvast bedankt. Bel of mail gerust in geval van eventuele vragen. Betreft gemeente xxx

Rubrieken: Klantenservice Uitbesteden Callcenter Inschakelen Outsourcen Callcenter

Aangevraagd op 06-12-2017 door een klant in Eindhoven

Helpdesk callcenter

Zorggroep DOH schrijft volgende week dinsdag ongeveer 15.000 patienten aan met informatie. De verwachting is dat hier 10% nog een aanvullende vraag op zal hebben. Wij maken een FAQ op basis waarvan de callcenter medewerker de patienten te woord kan staan.

Rubrieken: Kosten Callcenter Helpdesk Uitbesteden Outsourcen Callcenter

Bent u op zoek naar callcenters in Eindhoven?

Dan heeft u waarschijnlijk zelf ook wel eens mee te maken gehad. Mensen die bellen over een energieleverancier, abonnement op een tijdschrift of een actie van een goed doel. Iemand die dat doet heet eigenlijk officieel een telemarketeer en het werk wat gedaan wordt heet telemarketing.

Callcenters in Eindhoven en telemarketing

Verkopen via de telefoon heet telemarketing. Soms gaat het om bellen van mensen die weten dat ze gebeld gaan worden; op een formulier of op een website heb je je telefoonnummer achtergelaten. Die mensen zullen in ieder geval vriendelijk reageren. Vaak gaat het echter bij telemarketing om bellen van mensen die niet weten dat ze gebeld gaan worden.

Het kan zijn dat er willekeurig telefoonnummers ingetoetst worden, maar over het algemeen bellen ze met nummers die het bedrijf op een of andere manier verkregen heeft. Soms gaat dat via het telefoonboek. Er is een voorkeur voor bellen rond etenstijd, omdat dan de meeste mensen thuis zijn en de telefoon opnemen. Tegelijkertijd is dat de reden waarom zoveel mensen een hekel aan telemarketing hebben. Wat kan leiden tot op zijn zachtst gezegd onvriendelijke opmerkingen tegen telemarketeers.

Sommige callcenters werken met volledig uitgetypte verhalen. De telemarketeer leest ze voor. Andere callcenters werken met een begin die altijd hetzelfde is. En dan moet de telemarketeer goed luisteren naar de klant om te bepalen wat de volgende zin wordt. Uiteindelijk is het doel altijd om een product verkocht te krijgen, meestal wordt het deel van het gesprek opgenomen waarin de klant zijn toestemming geeft.

Als er geen volledig uitgewerkte scripts zijn, zijn er wel scripts over hoe je moet reageren op opmerkingen van klanten. Denk dus niet als je aan de andere kant van de telefoon bent, dat je maar een simpel antwoord hoeft te geven om er van af te zijn! Voorbeeld: als je zegt 'ik heb geen interesse' staat er in het script van de beller 'wilt u dan geen geld besparen?', wetende dat een klant daar vaak op ingaat, en dan kan het gesprek toch doorgaan.

Vraag nu offertes aan voor callcenters in Eindhoven

Het inhuren van callcenters in Eindhoven is zeker de moeite waard, wanneer u een eigen bedrijf heeft die producten verkoopt. Maar voordat u in contact wil komen met callcenters in Eindhoven dan zult u natuurlijk wel willen weten hoeveel het kost om een callcenter in Eindhoven in te huren.

Maar hoe komt u daar nu achter?

Daar komt u achter door offertes aan te vragen. Offertes aanvragen is namelijk de beste manier om achter de prijzen voor callcenters in Eindhoven te komen. Daarnaast kunt u het beste meerdere offertes aanvragen voor callcenters in Eindhoven. Hierdoor kunt u de offertes met elkaar vergelijken en zo veel geld besparen. Maar waar kunt u nu het beste uw offertes aanvragen?

Dat doet u natuurlijk via Offerte.nl. Offerte.nl biedt u de mogelijkheid om simpel en snel offertes aan te vragen voor callcenters in Eindhoven. U hoeft alleen een simpel formulier in te vullen en de rest wordt voor u gedaan. Zo kunt u al binnen 24 uur uw eerste offerte ontvangen hebben.

Dus waar wacht u nog op? Het aanvragen van offertes via Offerte.nl is binnen een paar minuten gedaan. Dus wacht niet langer en vraag nu uw offertes aan via Offerte.nl.


Plaatsen

Bij vragen neem contact met ons op

Telefonisch

088 - 771 23 45

Ben jij zelf een callcenter?

Wij helpen jou graag aan nieuwe klanten, neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Uit onze blog

Inspiratie & Tips

Callcenter inbound

Callcenter inbound houdt in dat mensen naar een callcenter of bedrijf bellen. Goede inbound service is heel belangrijk om contact met klanten te houden✅

Lees meer