error warning success close check arrow-right arrow-left menu star star plus minus right phone
Hoe specifieker jouw omschrijving, hoe accurater de offertes zullen zijn
Jouw e-mailadres wordt alleen gebruikt om offertes te versturen
Een geldig telefoonnummer is verplicht om de aanvraag te valideren

Geheel gratis & vrijblijvend

Tevreden zakelijke gebruikers

Arboned KLM Basic Fit Loods 5 PostNL Rabobank

Hoe het werkt

Vul jouw wensen in Vul jouw wensen in

Vul jouw wensen in

Beantwoord een aantal korte vragen om aan te geven wat je precies zoekt

Ontvang gratis offertes Ontvang gratis offertes

Ontvang gratis offertes

Binnen een paar uur ontvang je tot 5 gratis offertes, gebaseerd op jouw behoeftes

Kies de beste partij Kies de beste partij

Kies de beste partij

Vergelijk offertes, bedrijfspagina's en recensies om de beste partij te kiezen

Offerteaanvragen

Aangevraagd op 08-08-2018 door een klant in Den Haag

Callcenter outbound, verkoop

Graag wil ik uitzoeken wat de mogelijkheden en prijzen zijn als wij telesales (outbound verkoop), helpdesk, customer care, marktonderzoek en op een later stadium retentie, up- & cross selling en win-back activiteiten gaan opzetten. Ik hoor het graag van jullie.

Rubrieken: Callcenter Inschakelen Telemarketing Uitbesteden

Aangevraagd op 27-03-2018 door een klant in Den Haag

Inkomende telefoonverkeer

Wij zijn op zoek naar een callcenter die onze inbound telefoontjes op kunnen vangen. Mensen die bellen zijn geïnteresseerde die graag meer informatie willen over een abonnement bij de tandarts. En tegelijkertijd proberen deze geïnteresseerde zich te laten inschrijven.

Rubrieken: Callcenter Inschakelen Telemarketing Uitbesteden

Aangevraagd op 06-02-2018 door een klant in Den Haag

Helpdesk uitbesteden

Inrichten tijdelijke helpdesk voor het te woord staan van ouders die een bericht hebben gekregen over de toelating van hun kind op de middelbare school. Dit geldt voor 2 momenten: 1. 6,7 en 8 april 2018: in totaal 92 uur (verdeeld over 9 personen) 2. 24 en 25 april 2018: in totaal 24 uur (verdeeld over 3 personen)

Rubrieken: Kosten Callcenter Callcenter Inschakelen Helpdesk Uitbesteden

Bent u op zoek naar callcenters in Den Haag?

Dan heeft u waarschijnlijk zelf ook wel eens mee te maken gehad. Mensen die bellen over een energieleverancier, abonnement op een tijdschrift of een actie van een goed doel. Iemand die dat doet heet eigenlijk officieel een telemarketeer en het werk wat gedaan wordt heet telemarketing.

Callcenters in Den Haag en telemarketing

Verkopen via de telefoon heet telemarketing. Soms gaat het om bellen van mensen die weten dat ze gebeld gaan worden; op een formulier of op een website heb je je telefoonnummer achtergelaten. Die mensen zullen in ieder geval vriendelijk reageren. Vaak gaat het echter bij telemarketing om bellen van mensen die niet weten dat ze gebeld gaan worden.

Het kan zijn dat er willekeurig telefoonnummers ingetoetst worden, maar over het algemeen bellen ze met nummers die het bedrijf op een of andere manier verkregen heeft. Soms gaat dat via het telefoonboek. Er is een voorkeur voor bellen rond etenstijd, omdat dan de meeste mensen thuis zijn en de telefoon opnemen. Tegelijkertijd is dat de reden waarom zoveel mensen een hekel aan telemarketing hebben. Wat kan leiden tot op zijn zachtst gezegd onvriendelijke opmerkingen tegen telemarketeers.

Sommige callcenters werken met volledig uitgetypte verhalen. De telemarketeer leest ze voor. Andere callcenters werken met een begin die altijd hetzelfde is. En dan moet de telemarketeer goed luisteren naar de klant om te bepalen wat de volgende zin wordt. Uiteindelijk is het doel altijd om een product verkocht te krijgen, meestal wordt het deel van het gesprek opgenomen waarin de klant zijn toestemming geeft.

Als er geen volledig uitgewerkte scripts zijn, zijn er wel scripts over hoe je moet reageren op opmerkingen van klanten. Denk dus niet als je aan de andere kant van de telefoon bent, dat je maar een simpel antwoord hoeft te geven om er van af te zijn! Voorbeeld: als je zegt 'ik heb geen interesse' staat er in het script van de beller 'wilt u dan geen geld besparen?', wetende dat een klant daar vaak op ingaat, en dan kan het gesprek toch doorgaan.

Vraag nu offertes aan voor callcenters in Den Haag

Het inhuren van callcenters in Den Haag is zeker de moeite waard, wanneer u een eigen bedrijf heeft die producten verkoopt. Maar voordat u in contact wil komen met callcenters in Den Haag dan zult u natuurlijk wel willen weten hoeveel het kost om een callcenter in Den Haag in te huren.

Maar hoe komt u daar nu achter?

Daar komt u achter door offertes aan te vragen. Offertes aanvragen is namelijk de beste manier om achter de prijzen voor callcenters in Den Haag te komen. Daarnaast kunt u het beste meerdere offertes aanvragen voor callcenters in Den Haag. Hierdoor kunt u de offertes met elkaar vergelijken en zo veel geld besparen. Maar waar kunt u nu het beste uw offertes aanvragen?

Dat doet u natuurlijk via Offerte.nl. Offerte.nl biedt u de mogelijkheid om simpel en snel offertes aan te vragen voor callcenters in Den Haag. U hoeft alleen een simpel formulier in te vullen en de rest wordt voor u gedaan. Zo kunt u al binnen 24 uur uw eerste offerte ontvangen hebben.

Dus waar wacht u nog op? Het aanvragen van offertes via Offerte.nl is binnen een paar minuten gedaan. Dus wacht niet langer en vraag nu uw offertes aan via Offerte.nl.


Plaatsen

Bij vragen neem contact met ons op

Telefonisch

088 - 771 23 45

Ben jij zelf een callcenter?

Wij helpen jou graag aan nieuwe klanten, neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Uit onze blog

Inspiratie & Tips

Callcenter inbound

Callcenter inbound houdt in dat mensen naar een callcenter of bedrijf bellen. Goede inbound service is heel belangrijk om contact met klanten te houden✅

Lees meer