error warning success close check arrow-right arrow-left menu star star plus minus right phone

Bent u op zoek naar callcenters in Amsterdam?

Dan heeft u waarschijnlijk zelf ook wel eens mee te maken gehad. Mensen die bellen over een energieleverancier, abonnement op een tijdschrift of een actie van een goed doel. Iemand die dat doet heet eigenlijk officieel een telemarketeer en het werk wat gedaan wordt heet telemarketing.

Callcenters in Amsterdam en telemarketing

Verkopen via de telefoon heet telemarketing. Soms gaat het om bellen van mensen die weten dat ze gebeld gaan worden; op een formulier of op een website heb je je telefoonnummer achtergelaten. Die mensen zullen in ieder geval vriendelijk reageren. Vaak gaat het echter bij telemarketing om bellen van mensen die niet weten dat ze gebeld gaan worden.

Het kan zijn dat er willekeurig telefoonnummers ingetoetst worden, maar over het algemeen bellen ze met nummers die het bedrijf op een of andere manier verkregen heeft. Soms gaat dat via het telefoonboek. Er is een voorkeur voor bellen rond etenstijd, omdat dan de meeste mensen thuis zijn en de telefoon opnemen. Tegelijkertijd is dat de reden waarom zoveel mensen een hekel aan telemarketing hebben. Wat kan leiden tot op zijn zachtst gezegd onvriendelijke opmerkingen tegen telemarketeers.

Sommige callcenters werken met volledig uitgetypte verhalen. De telemarketeer leest ze voor. Andere callcenters werken met een begin die altijd hetzelfde is. En dan moet de telemarketeer goed luisteren naar de klant om te bepalen wat de volgende zin wordt. Uiteindelijk is het doel altijd om een product verkocht te krijgen, meestal wordt het deel van het gesprek opgenomen waarin de klant zijn toestemming geeft.

Als er geen volledig uitgewerkte scripts zijn, zijn er wel scripts over hoe je moet reageren op opmerkingen van klanten. Denk dus niet als je aan de andere kant van de telefoon bent, dat je maar een simpel antwoord hoeft te geven om er van af te zijn! Voorbeeld: als je zegt 'ik heb geen interesse' staat er in het script van de beller 'wilt u dan geen geld besparen?', wetende dat een klant daar vaak op ingaat, en dan kan het gesprek toch doorgaan.

Vraag nu offertes aan voor callcenters in Amsterdam

Het inhuren van callcenters in Amsterdam is zeker de moeite waard, wanneer u een eigen bedrijf heeft die producten verkoopt. Maar voordat u in contact wil komen met callcenters in Amsterdam dan zult u natuurlijk wel willen weten hoeveel het kost om een callcenter in Amsterdam in te huren.

Maar hoe komt u daar nu achter?

Daar komt u achter door offertes aan te vragen. Offertes aanvragen is namelijk de beste manier om achter de prijzen voor callcenters in Amsterdam te komen. Daarnaast kunt u het beste meerdere offertes aanvragen voor callcenters in Amsterdam. Hierdoor kunt u de offertes met elkaar vergelijken en zo veel geld besparen. Maar waar kunt u nu het beste uw offertes aanvragen?

Dat doet u natuurlijk via Offerte.nl. Offerte.nl biedt u de mogelijkheid om simpel en snel offertes aan te vragen voor callcenters in Amsterdam. U hoeft alleen een simpel formulier in te vullen en de rest wordt voor u gedaan. Zo kunt u al binnen 24 uur uw eerste offerte ontvangen hebben.

Dus waar wacht u nog op? Het aanvragen van offertes via Offerte.nl is binnen een paar minuten gedaan. Dus wacht niet langer en vraag nu uw offertes aan via Offerte.nl.

Begin jouw aanvraag

Vergelijk callcenters →

Wat onze klanten zeggen

1e lijn klantenservice betreffende een nieuw startende webshop, direct werd ik gebeld door verschillende callcenters

Het is heel erg prettig dat je verschillende callcenters kunt vergelijken via deze site. Wij zochten een professioneel callcenter bedrijf en die hebben we inmiddels gevonden.

Ik heb via jullie 3 offertes ontvangen!

Voor ons bedrijf (bedrijfskleding, met name horeca) zijn wij opzoek naar een callcenter die leads voor ons genereert.

Wij zijn een dierenambulance en wij zoeken een achterwacht die in het weekend telefoontjes kan opvangen

Voor het uitbesteden van de helpdesk had ik offertes nodig van call centers

Laatste Offerte aanvragen

Aangevraagd op 16-01-2019 door een klant in Amsterdam

Offerte voor Callcenter

- Koude sales (horeca gerelateerd) - Product / pitch werkt heeft zichzelf bewezen - Benieuwd naar de kosten per uur die gemaakt worden, zo kunnen wij zelf een sommetje maken met hoeveel uur er nodig zou zijn onze doelen te bereiken. Wij verkopen producten aan de horeca. Moet je denken aan verkoopdata. ( denk aan coca cola, Heineken, etc. ) Wij hebben databestanden van bedrijven die gebeld.

Aangevraagd op 15-10-2018 door een klant in Amsterdam

Callcenter leadgeneratie

Het na bellen van Leads via een website. 5 vragen stellen (gemaakt door ons) en aan de hand daarvan kunnen we ijken hoe we een afspraak kunnen inplannen. kosten per uur willen we graag weten.

Aangevraagd op 07-08-2018 door een klant in Amsterdam

Klantenservice helpdesk uitbesteden

Telefoon opnemen om: - gebruikers vragen te beantwoorden. - Problemen/feedback aannemen en deze te documenteren. - afspraken te verschuiven/vrijmaken/ annuleren in ons systeem (admin). evt. de mogelijkheid tot sales taken hierbij kan gedacht worden aan het bellen van prospects/klanten die (lang) niet actief zijn en wel een poging hebben gedaan om gebruik te maken van onze dienst. willen graag snel uitbreiden (ook naar andere landen)

Aangevraagd op 25-07-2018 door een klant in Amsterdam

Callcenter marktonderzoek

leads die wij zelf aanleveren zouden we willen hebben nagebeld door een call center. Dit zijn bedrijven die gebeld moeten worden voor glasvezel. Er is al iemand die bij ons intern belt. Ik ben opzoek naar een call center die 400 belletjes per dag kan doen (globale schatting) meer is natuurlijk ook goed. Het doel is dus een mail sturen na het gesprek met een bedrijf meer niet. Korte pitch en vragen of ik u een mail sturen.....?

Aangevraagd op 20-07-2018 door een klant in Amsterdam

Callcenter bestaande klanten

Wij hebben een team nodig van 4 personen. Het team moet bestaande klanten bellen en vragen of zij een mail hebben ontvangen. Het gaat om enkele honderden klanten. Het gaat om Nederland en de Vlaamse sprekende kant van België. We verkopen rookwaar ( sigaretten, etc. ) Ik zit in België en ben op het Belgisch telefoonnummer bereikbaar. Ik ben vandaag minder goed bereikbaar, stel uw vragen via de mail en ik zal ze beantwoorden.

Aangevraagd op 12-06-2018 door een klant in Amsterdam

Callcenter inschakelen

Zoekt een callcenter dat bedrijven kan benaderen en door kan schakelen naar zijn bedrijf, dat zakelijke ledverlichting aanbied. Geen telefoonverkoop, enkel potentiele afnemers bellen en doorschakelen

Aangevraagd op 15-05-2018 door een klant in Amsterdam

verkoop van led verlichting

Wij willen graag kwaliteit afspraken voor de verkoop van led verlichting. Wij verkopen led aan bedrijven. Denk aan grote werkruimtes, kantoren, loodsen en magazijnen waar veel oude tl-buizen hangen en deze vervangen wij voor led. Wij willen graag bij dit soort bedrijven binnenkomen.

Aangevraagd op 25-04-2018 door een klant in Amsterdam

Leadgeneratie

Leadgeneratie B2B waarbij het telecombeheer in het MKB door ons kan worden overgenomen o.b.v. een aantal custom-made oplossingen.

Aangevraagd op 21-03-2018 door een klant in Amsterdam

outboundcallcenter

Ik wil een pilot draaien met outboundcallcenter. Het betreft in eerste fase ongeveer om 5 FTE gaan. Het betreft softsales. Voorkeur vrouwen en vereisten zijn nederlandssprekende dames waarvan 60% ABN. Buitenlandse accenten zijn geen probleem maar wel correct nederlands. Het gaat om werven van nieuwe donateurs en verhogen van de huidige donatie te vergroten. Liefst eerst via de mail een belafspraak maken.

Aangevraagd op 24-01-2018 door een klant in Amsterdam

Uitbesteden van telemarketing

Uitbesteden van telemarketing , wij leveren stukadooroffertes het doel is dat er acquisitie wordt gedaan zodat bedrijven deze bij ons af komen nemen. tot 3 man per provincie per maand.

Uit onze blog

Inspiratie & Tips

Callcenter inbound

Lees meer