error warning success close check arrow-right arrow-left menu star star plus minus right phone

Bent u op zoek naar callcenters in Alkmaar?

Dan heeft u waarschijnlijk zelf ook wel eens mee te maken gehad. Mensen die bellen over een energieleverancier, abonnement op een tijdschrift of een actie van een goed doel. Iemand die dat doet heet eigenlijk officieel een telemarketeer en het werk wat gedaan wordt heet telemarketing.

Callcenters in Alkmaar en telemarketing

Verkopen via de telefoon heet telemarketing. Soms gaat het om bellen van mensen die weten dat ze gebeld gaan worden; op een formulier of op een website heb je je telefoonnummer achtergelaten. Die mensen zullen in ieder geval vriendelijk reageren. Vaak gaat het echter bij telemarketing om bellen van mensen die niet weten dat ze gebeld gaan worden.

Het kan zijn dat er willekeurig telefoonnummers ingetoetst worden, maar over het algemeen bellen ze met nummers die het bedrijf op een of andere manier verkregen heeft. Soms gaat dat via het telefoonboek. Er is een voorkeur voor bellen rond etenstijd, omdat dan de meeste mensen thuis zijn en de telefoon opnemen. Tegelijkertijd is dat de reden waarom zoveel mensen een hekel aan telemarketing hebben. Wat kan leiden tot op zijn zachtst gezegd onvriendelijke opmerkingen tegen telemarketeers.

Sommige callcenters werken met volledig uitgetypte verhalen. De telemarketeer leest ze voor. Andere callcenters werken met een begin die altijd hetzelfde is. En dan moet de telemarketeer goed luisteren naar de klant om te bepalen wat de volgende zin wordt. Uiteindelijk is het doel altijd om een product verkocht te krijgen, meestal wordt het deel van het gesprek opgenomen waarin de klant zijn toestemming geeft.

Als er geen volledig uitgewerkte scripts zijn, zijn er wel scripts over hoe je moet reageren op opmerkingen van klanten. Denk dus niet als je aan de andere kant van de telefoon bent, dat je maar een simpel antwoord hoeft te geven om er van af te zijn! Voorbeeld: als je zegt 'ik heb geen interesse' staat er in het script van de beller 'wilt u dan geen geld besparen?', wetende dat een klant daar vaak op ingaat, en dan kan het gesprek toch doorgaan.

Vraag nu offertes aan voor callcenters in Alkmaar

Het inhuren van callcenters in Alkmaar is zeker de moeite waard, wanneer u een eigen bedrijf heeft die producten verkoopt. Maar voordat u in contact wil komen met callcenters in Alkmaar dan zult u natuurlijk wel willen weten hoeveel het kost om een callcenter in Alkmaar in te huren.

Maar hoe komt u daar nu achter?

Daar komt u achter door offertes aan te vragen. Offertes aanvragen is namelijk de beste manier om achter de prijzen voor callcenters in Alkmaar te komen. Daarnaast kunt u het beste meerdere offertes aanvragen voor callcenters in Alkmaar. Hierdoor kunt u de offertes met elkaar vergelijken en zo veel geld besparen. Maar waar kunt u nu het beste uw offertes aanvragen?

Dat doet u natuurlijk via Offerte.nl. Offerte.nl biedt u de mogelijkheid om simpel en snel offertes aan te vragen voor callcenters in Alkmaar. U hoeft alleen een simpel formulier in te vullen en de rest wordt voor u gedaan. Zo kunt u al binnen 24 uur uw eerste offerte ontvangen hebben.

Dus waar wacht u nog op? Het aanvragen van offertes via Offerte.nl is binnen een paar minuten gedaan. Dus wacht niet langer en vraag nu uw offertes aan via Offerte.nl.

Begin jouw aanvraag

Vergelijk callcenters →

Wat onze klanten zeggen

Wij zijn een dierenambulance en wij zoeken een achterwacht die in het weekend telefoontjes kan opvangen

Voor het uitbesteden van de helpdesk had ik offertes nodig van call centers

Ik heb via jullie 3 offertes ontvangen!

Voor ons bedrijf (bedrijfskleding, met name horeca) zijn wij opzoek naar een callcenter die leads voor ons genereert.

1e lijn klantenservice betreffende een nieuw startende webshop, direct werd ik gebeld door verschillende callcenters

Het is heel erg prettig dat je verschillende callcenters kunt vergelijken via deze site. Wij zochten een professioneel callcenter bedrijf en die hebben we inmiddels gevonden.

Laatste Offerte aanvragen

Aangevraagd op 06-08-2018 door een klant in Alkmaar

Callcenter inschakelen

Ik ben een intermediair tussen landelijke energieleveranciers en hun zakelijke klant. Ik verkoop zakelijke contracten; alleen meerjarig. Nu ben ik op zoek naar een partner die voor mij kwalitatieve lease kan genereren. Er moeten afspraken gemaakt worden voor mij met bedrijven waar ik dan langs ga om te praten over een samenwerking.

Aangevraagd op 26-07-2018 door een klant in Alkmaar

Call center inschakelen

Hallo, momenteel ben ik bezig met het opzetten van een internetbedrijf. Binnenkort zal de test-fase van start gaan en op basis van de ervaringen zullen wij op diverse plekken in Noord Holland actief langs bedrijven gaan om het idee te pitchen, met het doel dat het bedrijf geïntereseerd is en aanmeldt. Tijdens deze activiteiten worden wij graag ondersteunt door telefonische acquisitie. Zodat wij zowel via de telefoon als direct bedrijven zullen benaderen. Graag zou ik wat inzicht krijgen in de kosten voor telefonische acquisitie p/uur, p/gesprek/, p/aanmelding en/of andere mogelijkheden. Doel van het telefoongesprek is; 1. het bedrijf informeren over de mogelijkheden die Directorys biedt, 2; de activiteiten van Directorys in de buurt, waarbij wordt gerefereerd naar bedrijven die al zijn aangemeld, overbrengen, 3; e-mail adres verkrijgen, om e-mail met informatie + bedrijfsprofiel als voorbeeld toe te sturen, 4; trigger om aan te melden, zowel via de telefoon als via de mail. I

Aangevraagd op 10-01-2018 door een klant in Alkmaar

Callcenter opdracht

Het klaarzetten van terugbelafspraken

Uit onze blog

Inspiratie & Tips

Callcenter inbound

Callcenter inbound houdt in dat mensen naar een callcenter of bedrijf bellen. Goede inbound service is heel belangrijk om contact met klanten te houden✅

Lees meer