error warning success close check arrow-right arrow-left menu star star plus minus right phone
Ontvang prijsopgaven van callcenters Vergelijk callcenters →
Prijzen aanvragen →

Geheel gratis & vrijblijvend

Bereikbaarheidsdienst voor je bedrijf

Laatste update:

Vind een bereikbaarheidsdienst door het formulierin te vullen en gratis offertes aan te vragen om de bereikbaarheid van je bedrijf te verbeteren.

Inhoudsopgave

Zoek je een manier om de telefonische bereikbaarheid te verbeteren? Als ondernemer schiet het er vaak bij in om ieder telefoongesprek aan te nemen. Je bent immers druk met het aansturen van het personeel, het afhandelen van de bestaande klanten, het creëren van nieuwe mogelijkheden voor je onderneming en het verwerken van de administratie. Het inschakelen van een bereikbaarheidsdienst is hiervoor een uitstekende oplossing. Met deze dienst zorg je ervoor dat jouw klanten en relaties altijd professioneel en vriendelijk te woord worden gestaan.

Op elk gewenst moment schakel je de telefoon naar deze callcenter door. Je kunt hierbij denken aan vaste tijdstippen tijdens kantoortijden, als extra bereikbaarheid bij piekmomenten of buiten kantoortijden. Lees snel verder over de voordelen van een bereikbaarheidsdienst, de kosten en hoe je via Offerte.nl het beste callcenter uit jouw regio vindt.

Wat houdt een bereikbaarheidsdienst in?

Bij een bereikbaarheidsdienst staat het verlenen van service centraal. De medewerkers van het callcenter handelen alle vragen, opmerkingen, klachten en wensen van klanten en relaties af. De speciaal getrainde callcenter medewerkers staan de bellers professioneel te woord. Bovendien beperkt de dienst zich niet alleen tot belverkeer. Ook beantwoorden de medewerkers graag sms'jes en e-mails. Andere opties zijn het monitoren van social media, het afhandelen van de webchat op de website en het beheren van webcare. Elke kwestie van een klant of relatie wordt opgepakt en afgehandeld.

Bovendien wordt iedere melding volledig volgens jouw instructies afgehandeld aan de hand van de door jouw bepaalde prioriteiten. De diensten worden breed ingezet in het bedrijfsleven. Van woningbouwverenigingen tot installatiebedrijven, van bestellijnen bij postorderbedrijven tot storingsdiensten. Met een goed gevoel voor multitasking, de benodigde vakkennis en een perfect empathisch vermogen weten de medewerkers de juiste toon te raken bij jouw cliënten.

Hoe werkt een bereikbaarheidsdienst?

Het ervaren en deskundige team van de bereikbaarheidsdienst werkt volledig volgens jouw wensen. Het aannemen, opvangen, filteren en berichten van meldingen is de kerntaak van het bedrijf. Bij het aannemen van opmerkingen van klanten en relaties filteren de medewerkers volgens jouw nauwgezette instructies wat spoedeisend is en wat kan wachten tot een ander moment. Urgente zaken worden meteen naar je doorgestuurd aan de hand van een vastgesteld protocol. Op deze manier zorgen de deskundige en betrokken medewerkers al jarenlang voor langdurige samenwerkingsverbanden met zakenrelaties en tevreden klanten.

Ontvang prijsopgaven van callcenters

Bespaar tot 40% in 2 minuten

Vergelijk callcenters

Het inschakelen van een dergelijk callcenter zorgt er ook voor dat jouw eigen medewerkers worden ontlast. Zij kunnen zich op deze manier bezighouden met de kerntaken van het bedrijf. Dit levert een behoorlijke tijdswinst en een productievere werksfeer op. Bovendien ben je niet verantwoordelijk voor de personeelszaken met betrekking tot de callcenter medewerkers. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over sollicitatieprocedures, ziekteverzuim, vakantieperiodes of zwangerschapsverloven. Dit regelt het callcenter immers voor jou.

Wat zijn de kosten van een bereikbaarheidsdienst?

De tarieven van een callcenter lopen behoorlijk uiteen. Het hangt er bijvoorbeeld vanaf op welke manier je gebruik wilt maken van de telefonische bereikbaarheid en van de grootte van jouw bedrijf. Ook factoren die te maken hebben met de bereikbaarheidsdienst bepalen de uurtarieven, zoals het aantal callcenter agent, de IT structuur van de bereikbaarheidsdienst, de supervisie en de vaste lasten van het bedrijf. Gemiddeld rekent een callcenter een uurtarief van circa € 50,- per uur om de telefonische bereikbaarheid te verbeteren. Ben je benieuwd wat de specifieke kosten voor jouw bedrijf zijn? Vraag dan offertes bij diverse callcenters aan. Op die manier krijg je een handig overzicht van de te verwachte kosten voor de telefonische bereikbaarheid.

Telefonische bereikbaarheid verbeteren via Offerte.nl

Is de telefonische bereikbaarheid verbeteren van jouw bedrijf je voornaamste prioriteit? Wil je geen enkele deal mislopen en je klanten tevreden stellen? Dan is het inschakelen van een bereikbaarheidsdienst een absolute must. Via de website van Offerte.nl kom je in aanraking met de beste diensten uit jouw regio. Geef je persoonlijke gegevens en wensen door, en wij gaan voor je aan het werk om de meest geschikte bereikbaarheidsdiensten in de omgeving te selecteren. Zij sturen je vervolgens een vrijblijvende, op maat gemaakte offerte met tarievenlijst. Het is dan aan jou om met de beste dienst rond de tafel te gaan zitten. Wil je meer weten? Geef dan nu je gegevens door en zorg dat jouw bedrijf altijd telefonisch bereikbaar is.

Ontvang prijsopgaven van callcenters

Bespaar tot 40% in 2 minuten

Vergelijk callcenters
Wat onze klanten zeggen
4 sterren gemiddeld uit 6 reviews over Offerte.nl

Het is heel erg prettig dat je verschillende callcenters kunt vergelijken via deze site. Wij zochten een professioneel callcenter bedrijf en die hebben we inmiddels gevonden.

Voor het uitbesteden van de helpdesk had ik offertes nodig van call centers

Wij zijn een dierenambulance en wij zoeken een achterwacht die in het weekend telefoontjes kan opvangen

Ik heb via jullie 3 offertes ontvangen!

1e lijn klantenservice betreffende een nieuw startende webshop, direct werd ik gebeld door verschillende callcenters

Voor ons bedrijf (bedrijfskleding, met name horeca) zijn wij opzoek naar een callcenter die leads voor ons genereert.