error warning success close check arrow-right arrow-left menu star star plus minus right phone
Ontvang prijsopgaven van callcenters Vergelijk callcenters →
Prijzen aanvragen →

Geheel gratis & vrijblijvend

24/7 Callcenter services

Laatste update:

Op zoek naar een 24/7 callcenter? Vul je wensen in en ontvang gratis en vrijblijvende offertes. Geen verplichtingen!

Inhoudsopgave

Ben je op zoek naar een telefoondienst die ervoor zorgt dat jouw bedrijf altijd bereikbaar is? Als organisatie zijn groei en ontwikkeling noodzakelijk. Vaak heb je echter je handen al vol aan de dagelijkse werkzaamheden van je bedrijf. Je bestaande klanten nemen al je tijd in beslag. Acquisitie is dan ook het minst favoriete onderdeel van het gehele verkoopproces. Een 24/7 callcenter biedt in dat geval uitkomst. Dankzij de 24/7 callcenter services is jouw bedrijf altijd bereikbaar.

Het callcenter zorgt ervoor dat de medewerkers op een zodanige manier aan de slag gaan, waardoor geen enkel telefoontje wordt gemist. Op die manier ondersteunen 24/7 callcenters een uiteenlopend spectrum aan bedrijven en organisaties, die zich zo kunnen focussen op hun daadwerkelijke dagelijkse bezigheden.

In dit artikel lees je alles wat de voordelen zijn van een 24/7 callcenter, wat de kosten van een dergelijke organisatie zijn en hoe Offerte.nl je helpt bij het vinden van de juiste organisatie uit jouw regio.

Altijd bereikbaar zijn: 24 uur bereikbaarheid

Met een 24/7 callcenter zorg je ervoor dat gebruikers altijd in contact kunnen komen met jouw bedrijf. Dag en nacht handelt de 24/7 callcenter incidenten af (zoals bijvoorbeeld een geleverd product of dienst dat niet naar behoren werkt), verleent het communicatie aan klanten over geplande veranderingen of verwerkt het specifieke service aanvragen. De 24/7 callcenter is in de meeste gevallen zeer breed opgezet, zodat gebruikers met allerlei vragen naar één centrale plek toekunnen. Gebruikers ervaren het hierbij als prettig dat de callcenter altijd bereikbaar is.

Voordelen inhuren 24/7 callcenter

Het inschakelen van een 24/7 callcenter levert jouw bedrijf diverse voordelen op. We zetten de voornaamste voordelen voor je op een rij:

• Altijd bereikbaar zijn. Dit is wellicht het grootste voordeel van het inschakelen van een callcenter. Geen enkele melding van een (potentiële) klant wordt op deze wijze gemist. • Je eigen personeel wordt dankzij het inschakelen van een callcenter ontlast. Zij hoeven zich niet bezig te houden met het verwerven van nieuwe klanten of het afhandelen van vragen die bestaande klanten hebben. Zo richten je medewerkers zich beter op hun daadwerkelijke taken. • Doordat je zelf geen personeel inhuurt, maar gebruik maakt van de diensten van een 24/7 callcenter, hoef je je niet druk te maken over typische personeelszaken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan planningen van vakanties, ziekteverzuim, zwangerschapsverloven of calamiteitenverlof. Je neemt een bepaalde service af van de callcenter en zij regelen het personeel. • Net als dat je geen personeel inhuurt, krijg je ook niet te maken met een fysieke plek voor de callcenter. Je hoeft dus geen huur, elektra of water te betalen. Vooral bij het dag en nacht bereikbaar zijn, levert dit een enorme geldbesparing op. • Het callcenter levert continu transparante rapportages over de geleverde dienst. Zo behoud je een uitstekend overzicht over het monitoringsproces. • Het is voor jouw organisatie zeer gemakkelijk om door te groeien. Je neemt nieuwe klanten en projecten eenvoudig aan, zonder last te hebben van processen als het aannemen van nieuw personeel. Het callcenter verzorgt immers het personeel om vragen af te handelen.

Ontvang prijsopgaven van callcenters

Bespaar tot 40% in 2 minuten

Vergelijk callcenters

Wat kost een 24/7 callcenter?

De tarieven van een callcenter verschillen enorm. Het hangt er immers van af hoe je van de diensten gebruikt wilt maken en hoe groot jouw onderneming is. Onderdelen die de prijs bepalen van een callcenter zijn de callcenter agents, de supervisie, de IT structuur van het bedrijf, de huur van het kantoorpand en de overige vaste lasten van het callcenter. Gemiddeld rekent een callcenter zo'n € 40,- per uur. Als je wilt weten wat de prijzen zijn voor jouw bedrijf, is het aan te raden om een aantal specifieke offertes op maat aan te vragen. Dit levert je een duidelijk overzicht over de te verwachten kosten op.

Ontvang diverse offertes via Offerte.nl

Altijd bereikbaar zijn met een 24/7 callcenter biedt jouw bedrijf veel voordelen. Waar vind je echter het beste callcenter met 24 uur bereikbaarheid? Offerte.nl brengt je in contact met de beste callcenters in jouw omgeving. Geef je persoonlijke gegevens door en wij selecteren de meest geschikte callcenters. Zij sturen daarna een op maat gemaakte offerte naar je toe. Vul nu je persoonlijke wensen en gegevens in en zorg dat jouw bedrijf altijd bereikbaar is.

Ontvang prijsopgaven van callcenters

Bespaar tot 40% in 2 minuten

Vergelijk callcenters
Wat onze klanten zeggen
4 sterren gemiddeld uit 6 reviews over Offerte.nl

Ik heb via jullie 3 offertes ontvangen!

Het is heel erg prettig dat je verschillende callcenters kunt vergelijken via deze site. Wij zochten een professioneel callcenter bedrijf en die hebben we inmiddels gevonden.

Voor het uitbesteden van de helpdesk had ik offertes nodig van call centers

1e lijn klantenservice betreffende een nieuw startende webshop, direct werd ik gebeld door verschillende callcenters

Voor ons bedrijf (bedrijfskleding, met name horeca) zijn wij opzoek naar een callcenter die leads voor ons genereert.

Wij zijn een dierenambulance en wij zoeken een achterwacht die in het weekend telefoontjes kan opvangen