error warning success close check arrow-right arrow-left menu star star plus minus right phone
Ontvang prijsopgaven van callcenters Vergelijk callcenters →
Prijzen aanvragen →

Geheel gratis & vrijblijvend

Inbound bellen uitbesteden

Laatste update:

Vul je wensen in en ontvang gratis en vrijblijvende offertes voor een inbound callcenter.

Inhoudsopgave

Ben je de laatste tijd niet in staat geweest om de veeleisende verwachtingen van klantenondersteuning te vervullen? Zoek je een inbound callcenter dat zich ontfermt over jouw klanten, waardoor jouw bedrijf altijd bereikbaar is? Als bedrijf is ontwikkeling en vooruitgang een absolute must. Je hebt als eigenaar echter vaak je handen al vol aan de kerntaken van je onderneming.

Je moet personeel aansturen, zorgen voor je bestaande klanten en de administratie afhandelen. Continu de telefoon aannemen schiet er daardoor wel eens bij in. Zo loop je echter wel potentiële nieuwe deals mis. Door inbound bellen uitbesteden mis je geen enkel telefoontje. Lees in dit artikel alles over het inschakelen van een inbound callcenter.

Een inbound callcenter, wat houdt dat in?

Bij een callcenter denken velen onterecht meteen aan "die vervelende verkoper". Niets is echter minder waar. Er bestaan namelijk diverse soorten callcenters. De werkzaamheden van een inbound callcenter hebben niets te maken met verkopen en uitbellen, maar staan volledig in het teken van service verlenen. In tegenstelling tot een outbound callcenter bellen de medewerkers niet automatisch naar personen om producten of diensten te verkopen. Bij inbound bellen uitbesteden gaat het om het afhandelen van het inkomende verkeer naar jouw bedrijf. Dat wil uiteraard niet zeggen dat de callcenter medewerkers nooit een gesprek over een uitgaande lijn houden. Als het namelijk voor het afhandelen van een probleem nodig is om uit te bellen naar een monteur, is dit uiteraard mogelijk. De inbound callcenter ervaringen bij klanten zijn over het algemeen positief, aangezien klanten direct in contact komen met jouw bedrijf en hun kwestie voor kunnen leggen.

Inbound bellen uitbesteden: meer dan alleen telefoon

De werkzaamheden van een inbound callcenter bestaan niet alleen uit telefoongesprekken voeren. Ook is het namelijk mogelijk dat de callcenter medewerkers smsjes of e-mails afhandelen van klanten. Een andere optie is een webchat op de website of het afhandelen van social media en het monitoren van webcare. Iedere vraag, klacht, opmerking of probleem van een klant wordt door de callcenter medewerker opgepakt. Een inbound callcenter werkt daarbij voor een uiteenlopend klantenbestand. Van installatiebedrijven tot storingsdiensten, van meldkamers tot woningsbouwvereniging, van calamiteitendiensten bij overheidsinstellingen tot bestellijnen bij postorderbedrijven. Het vergt dan ook aardig wat vakkennis en klantvriendelijkheid om de functie van een inbound callcenter uitstekend te vervullen. Het inbound callcenter is op de hoogte van hoe jouw bedrijf functioneert, kan snel schakelen en beschikt over een passie voor contact met jouw cliënten.

Ontvang prijsopgaven van callcenters

Bespaar tot 40% in 2 minuten

Vergelijk callcenters

Voordelen inbound bellen uitbesteden

Inbound bellen uitbesteden biedt jouw bedrijf diverse voordelen. We zetten ze hier op een rij:

• Allereerst is jouw bedrijf altijd bereikbaar. Klanten kunnen met hun vragen, opmerkingen en klachten 24 uur per dag, 7 dagen per week bij het inbound callcenter terecht. Dit zorgt voor een uitstekende klanttevredenheid. • Doordat je altijd bereikbaar bent, loop je geen potentiële deals mis. Zo zorg je ervoor dat jouw onderneming verder groeit. • Je eigen medewerkers worden door het inbound bellen uitbesteden ontlast. Zo kunnen jij en je personeel je bezighouden met de kerntaken van het bedrijf. Dit levert een enorme tijdswinst op. • Door het inbound bellen uitbesteden hoef je niet zelf personeel in te huren. Dit betekent ook dat je geen last hebt van personeelszaken, zoals sollicitatieprocedures, ziekteverzuim, zwangerschapsverlopen of planningen van vakanties. Het inbound callcenter regelt dit namelijk allemaal voor je. Ook dien je geen fysieke plek voor het callcenter in te huren. Dit scheelt kosten, zoals de huur, water en elektra. • Het inbound callcenter monitort de geleverde service en stelt je in transparante rapportages op de hoogte van de gemaakte vorderingen. Zo weet je altijd precies waar je aan toe bent.

Ontvang diverse offertes via Offerte.nl

Inbound bellen uitbesteden levert jouw bedrijf diverse voordelen op. Ben je benieuwd wat de kosten voor een inbound callcenter in jouw specifieke situatie zijn? Vraag dan een aantal offertes aan bij diverse inbound callcenters om inzicht te krijgen in de tarieven. Offerte.nl biedt hierbij uitkomst. Vul je persoonlijke gegevens en wensen in, en wij gaan voor je aan de slag om de beste inbound callcenters uit jouw regio te selecteren. Zij sturen je een op maat gemaakte offerte. Geef nu je voorkeuren en gegevens op en zorg dat jouw bedrijf altijd beschikbaar is.

Ontvang prijsopgaven van callcenters

Bespaar tot 40% in 2 minuten

Vergelijk callcenters
Wat onze klanten zeggen
4 sterren gemiddeld uit 6 reviews over Offerte.nl

1e lijn klantenservice betreffende een nieuw startende webshop, direct werd ik gebeld door verschillende callcenters

Voor ons bedrijf (bedrijfskleding, met name horeca) zijn wij opzoek naar een callcenter die leads voor ons genereert.

Voor het uitbesteden van de helpdesk had ik offertes nodig van call centers

Ik heb via jullie 3 offertes ontvangen!

Wij zijn een dierenambulance en wij zoeken een achterwacht die in het weekend telefoontjes kan opvangen

Het is heel erg prettig dat je verschillende callcenters kunt vergelijken via deze site. Wij zochten een professioneel callcenter bedrijf en die hebben we inmiddels gevonden.